Από το μονόγραμμα του Ελύτη

…Νίκη, νίκη όπου έχω νικηθεί
Πρίν από τήν αγάπη καί μαζί
Γιά τή ρολογιά καί τό γκιούλ-μπιρσίμι
Πήγαινε, πήγαινε καί ας έχω εγώ χαθεί…

…Στόν Παράδεισο έχω σημαδέψει ένα νησί
Απαράλλαχτο εσύ κι ένα σπίτι στή θάλασσα

Μέ κρεβάτι μεγάλο καί πόρτα μικρή
Έχω ρίξει μές στ’άπατα μιάν ηχώ
Νά κοιτάζομαι κάθε πρωί που ξυπνώ
Νά σέ βλέπω μισή να περνάς στό νερό
και μισή να σε κλαίω μές στόν Παράδεισο…

Το αγαπημένο μου…

 

One thought on “Από το μονόγραμμα του Ελύτη

  1. ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΛΑΙΩ………
    Μ’ ΑΚΟΥΣ??????

    Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΩΝ ΣΤΙΧΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ….
    ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ….

    25-12-2008

Σχολιάστε

