απλά και ταπεινά

heaven_ablaze_in_our_eyes_by_boundfear.jpg

Κάποιος με ρώτησε ποια ήταν η καλύτερη στιγμή μου αυτές τις διακοπές.

Δεν το σκέφτηκα καθόλου, ήταν το προτελευταίο μας βράδυ στο νησί, σε ένα beach party, όπου ο άντρας μου γύρισε και με ζωγραφισμένο ένα υπέροχο χαμόγελο στο πρόσωπό του, ταξίδεψε γι αρκετά λεπτά στα μάτια μου…

δε χρειάστηκε να μιλήσει κανείς, άλλωστε μερικές φορές τα λόγια δεν μπορούν να μεταφέρουν τα συναισθήματα της ψυχής μας…

τότε ήταν που σκέφτηκα ότι αυτόν τον άντρα τον αγάπησα

γι αυτό που πραγματικά είναι …

κι όχι γι αυτό που θα ήθελα να είναι…

Δεν του είπα σ’ αγαπώ, θέλω να βγει από μέσα μου, απλά και ταπεινά…

όπως παλιά,

όπως μου το είπε η ματιά του εκείνο το βράδυ…

7 thoughts on “απλά και ταπεινά

  1. Τι όμορφο και αληθινό αυτό που λες. Να αγαπάς κάποιον γι αυτό που είναι όχι για αυτό που θα ήθελες να έίναι. Νομίζω ότι τότε μόνο πραγματικά αγαπάς κάποιον. Την έκφραση αυτή την χρησιμοποιώ και εγώ…Τι ευτυχία να έχεις κάποιον που σε κάνει να νιώθεις τόσο αληθινά!

  2. Μόνο που μερικές φορές Κατερίνα, μας πιάνει κάτι απροσδιόριστο… και δεν βλέπουμε αυτό που έχουμε δίπλα μας, κοιτάμε αλλού, αποπροσανατολιζόμαστε, χάνουμε το δρόμο μας…
    Καλώς ήρθες 🙂

  3. Πάτα τον κι εσύ παιδί μου, τι κάθεσαι; 😛
    Φτου φτου
    σκόρδα
    ματόχαντρα μπλε
    τι άλλο χρειάζεται δεν ξέρω…..
    πάρε κι ένα φιλάκι και προχώρα…. ΠΑΤΑ ΤΟΝ!!! 🙂

Σχολιάστε

