Σεπτέμβρης

autumn.jpeg

Είμαι από εκείνους που περιμένουν πώς και πώς τον Σεπτέμβρη. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι δεν έχω γνωρίσει κάποιον άλλον, αλλά τι στο καλό, κάπου θα υπάρχει ένας.

Τον έχω συνδυάσει με την ψύχρα που έρχεται και χαϊδεύει το μπράτσο μου τα βράδυα και τη ζακετούλα που συνοδεύει τις ρομαντικές βραδιές στο λόφο του Λυκαβηττού.

Με τις συναυλίες των αγαπημένων μου τραγουδιστών, που με ταξιδεύουν:

σε παλιές αγάπες, οι οποίες δεν είναι απαραίτητα και κάτοικοι του παραδείσου, αλλά φέρνουν ένα γλυκόπικρο χαμόγελο ή αφήνουν να κυλήσει ένα δάκρυ, έτσι για χάρη των παλιών καλών στιγμών που πέρασαν…

σε χαρούμενες αναμνήσεις, τότε που όλη η παλιοπαρέα μαζευόμασταν σε κάποια παραλία και έχοντας τη φωτιά να καίει, τραγουδούσαμε (φάλτσα πάντα) από Κατσιμιχαίους και Παπάζογλου, μέχρι ρεμπέτικα βαριά και απαγορευμένα…

σε θύμησες των σχολικών μου χρόνων, τότε που κάναμε κανονική επιδρομή με την κολλητή μου σε όλα τα βιβλιοπωλεία της περιοχής για να βρούμε τα πιο όμορφα τετράδια, πολύχρωμα στυλό, αυτοκόλλητα και κάθε λογής βλακείες (ακόμα το κάνουμε αυτό, με μόνη διαφορά ότι πλέον το θρανίο έχει αντικατασταθεί από το γραφείο)…

μερικοί από τους λόγους που αμέσως μετά τις διακοπές μου, περιμένω το φθινόπωρο…

12 thoughts on “Σεπτέμβρης

  1. Σταλαγματια μου… ποσο μοιαζουμε… οτι περιγραφεις είναι μες στο μυαλό μου, οι συναυλιες, η ζακετουλα, η φωτια στην παραλια, όλα…
    Και εγω ακόμα καθε σεπτεμβη παιρνω αυτες τις χαριτωμενες κοριτσιστικες βλακειες, και παντα θα μυρισω στα κλεφτα μια τσαντα και ένα τετραδιο 🙂

  2. χαζορομαντικη?μπααα, δε νομίζω, σταλαγματιά.
    ο καθενας μας για τους δικούς του λόγους έχει αδυναμίες. Για να ερθει ο Σεπτέμβρης προσευχόμουν από τον Ιούνιο…:) και λέω ευτυχώς, γιατί φαίνετια ότι ο Σεπτέμβρης για πρώτη φορά εδώ και αρκετά χρόνια μπαίνει στην ώρα του, με το κλίμα πουθα έπρεπε να μπει..Καλώς σε βρήκα!

  3. τελικά είμαστε πολλοί που περιμέναμε τον μήνα αυτό! 🙂
    Ελπίζω να είστε έτσι «θερμοί» όταν οι επόμενοι μήνες θα είναι πιο «ψυχροί» αφού μιας και ο χειμώνας ίσως μου πάει περισσότερο δε θέλω να νοιώθω μοναξιές 😉
    Το post σου σταλαγματιά ήταν δροσερό αεράκι και πρωτοβρόχι.
    Καλό σου απόγευμα…

  4. Αν και το φθινόπωρο δεν είναι από τις αγαπημένες μου εποχές (κρύβει αυτήν την ελαφρά μελαγχολία ότι ο χειμώνας πλησιάζει) μπορώ να πω ότι το κείμενό σου έχει τόση θετική ενέργεια που μου άλλαξες την άποψη. Είδες ο αισιόδοξος ο άνθρωπος; Θαύματα κάνει!

  5. lifewhispers καλώς ήρθες!
    Δε σε κοιτάνε λίγο περίεργα όταν δηλώνεις ότι περιμένεις να περάσει το καλοκαίρι; Εγώ ακούω διάφορα κοσμητικά επίθετα, όπως ξενέρωτη, μονόχνωτη κλπ κλπ.
    Τι να κάνουμε; Έτσι συμβαίνει πάντα, οι ξεχωριστοί άνθρωποι να διαφέρουν από τη μάζα! :p

    Φεγγαροαγκαλιασμένη μου, θα τα γράψουμε και τα άλλα τα πολλά… Του αξίζει αυτού του μήνα! 🙂

    Adonie, όσο περνάνε οι μήνες τόσο θα «θερμαινόμαστε». Είμαι φαν του φθινοπώρου και του χειμώνα, οπότε μην άγχεσαι… θα τα λέμε και θα ζεσταινόμαστε χουχουλιάζοντας τις καρδούλες μας με τα γραφόμενά μας!

  6. Διδυμάκι, έτσι θα σε λέω το αποφάσισα (άκου εκεί κρεμμυδοφαβα),
    χαμογέλασε κι όλα θα πάνε καλύτερα! 🙂

    Κατερινάκι αισιόδοξο, κάθε εποχή έχει τα θετικά της, ειδικά το φθινόπωρο (μη σε βάλω από τώρα στα δύσκολα και σου μιλήσω για τον χειμώνα).
    Χαίρομαι που έβαλα το χέρι μου για να το καταλάβεις! 🙂

  7. ααααα, βεβαια. δεν με κοιτάνε περίεργα, μου λένε απλά με ηδεχθες υφος «εισαι τρελη». Ε, το συνήθισα πια!
    φιλι!

  8. Οκ διδυμάκι μου! Τώρα το είδα! Μ΄αρεσει! Οσο για την φαβα με το κρεμμυδι, μεγαλη ιστορια… που λες… χμ, καλα θα στα πω αλλη φορα… βαριεμαι τωρα, χιχιχιιχι… Φιλάκια πολλά 🙂

Σχολιάστε

