Βόλτα στο πάρκο

O Adonios ανέβασε ένα πολύ όμορφο κείμενο με μια βόλτα που έκανε στη βροχή.

Το διάβασα, μόλις είχα γυρίσει από έναν περίπατο στο πάρκο που βρίσκεται κοντά στο γραφείο μου και ομολογώ ότι ζήλεψα. Ναι! είμαι άπληστη το παραδέχομαι!!!

Μόλις είχα βγει από τα δικαστήρια στην Ευελπίδων και αποφάσισα να μην πάρω κάποιο ταξί για να γυρίσω στο γραφείο, αλλά να πάω με τα πόδια.

Ανακάλυψα κρυμμένη μέσα στα δέντρα μία πανέμορφη εκκλησία, ο Άγιος Χαραλάμπης (έτσι γράφει απ’ εξω), που κακώς δε σκέφτηκα να την φωτογραφίσω, μπήκα όμως και άναψα ένα κεράκι. Ένα και μοναδικό κερί για τον τόπο μας, για όλους εκείνους που υποφέρουν γιατί έχασαν τον άνθρωπό τους, το φίλο τους, το σπίτι τους… για όλους εμάς που θα υποφέρουμε από τις συνέπειες της φωτιάς…

sp_a0059.jpg 

Βγαίνοντας από την εκκλησία ανακουφισμένη, αποφάσισα να καθυστερήσω λίγο να πάω στο γραφείο και να απολαύσω τη διαδρομή.

Περπατούσα και δε χόρταινα να εισπνέω το πολύτιμο οξυγόνο, τα μάτια μου δε σταμάτησαν να αγκαλιάζουν το τοπίο, γέμιζαν από το πράσινο που απλώνεται επιβλητικό, πανέμορφο για να μας δείχνει τι είχαμε… για να μας δείξει τι χάσαμε…

Τα πουλιά είχαν συναυλία, χαρούμενα που έχουν ακόμα κάπου να χτίσουν τη φωλιά τους, ερωτοτροπούσαν μεταξύ τους, αδιαφορώντας για τους περαστικούς που τα έβλεπαν (σα δε ντρέπονται! )

Η φύση, λίγο πριν φορέσει τα φθινοπωρινά της σε όλο της το μεγαλείο,

sp_a0058.jpg

μια όαση στην καρδιά της πόλης, που τόσο πολύ μισώ και παράλληλα τόσο πολύ λατρεύω, στο Πεδίο του Άρεως.

Την απόλαυσα, τη ρούφηξα αυτή τη βόλτα…

9 thoughts on “Βόλτα στο πάρκο

  1. καλημερα!

    τυχερουλα..! Ειδες ομορφια, μες στην καρδια της μεγαλουπολης?

    Τωρα πια δεν βγαινω για εξωτερικες δουλεις οπως παλιοτερα…ευτυχως δηλαδη γιατι ποτε δεν μου αρεσε.Καποιες φορες ομως ειναι ωραια να »ξεχαρμανιαζεις» εκτος των τοιχων του γραφειου…

  2. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ.ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΟΝΤΩΣ.ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ.

  3. Αύρα μου, εγώ όταν λένε για εξωτερικές δουλειές κάνω τον Κινέζο, μόνο για τη συγκεκριμένη διαδρομή σηκώνω το χεράκι μου σαν μαθητούδι!
    Καλημερουδίτσες και σε εσένα! 🙂

    Έτσι είναι ποιητή
    Καλώς ήρθες

  4. Τα μάτια μου δε σταμάτησαν να αγκαλιάζουν το τοπίο…
    Δεν έχω διαβάσει πιο όμορφη φράση για την ομορφιά του τοπίου stalagmatia!
    Κι αν εσύ ζήλεψες την Κυριακή μου, εγώ ζηλεύω τις καθημερινές σου!
    Καλό μεσημέρι 😉

  5. Αντώνιε, μακάρι οι καθημερινές μου να ήταν όλες έτσι, όπως φαντάζομαι ότι κι εσένα όλες σου οι Κυριακές δεν είναι τόσο μοναδικές (αν και το εύχομαι)..
    Να μαστε καλά και να ζούμε τετοιες όμορφες στιγμές ε;
    Καλό μεσημέρι και σε ‘σενα! 🙂

  6. Πολύ όμορφες σκέψεις και περίπατος για ανθρώπους που αγαπούν τη φύση, το Θεό. Ειδικά αυτή την εποχή της φωτιάς μοιάζει με έναν περίπατο στην ψυχή μας. Καλώς σε βρήκα σταλαγματιά 🙂

  7. Μερικές φορές Βασίλη, όταν χάνουμε κάτι τότε το εκτιμάμε, έτσι δε λένε;
    Όχι ότι πάντα δε λάτρευα τη φύση, αλλά πλέον νομίζω πως όλοι μας την αντιμετωπίζουμε εντελώς διαφορετικά.
    Καλώς ήρθες 🙂

Σχολιάστε

