Τα σκοτεινά της ψυχής μου ΙΙΙ

missu.jpg

Πάλεψα με τις σκέψεις μου απόψε, με νίκησαν… με σακάτεψαν…

Ένα ουίσκι με πάγο στο τραπέζι, δυο τσιγάρα, από εκείνα που εγώ δεν καπνίζω, μισοσβησμένα να τσαλαβουτάνε μέσα στις στάχτες τους, μουσική από το cd, που κάπου θα βρίσκεται καταχωνιασμένο και στα δικά σου πράγματα και η νύχτα που αποφάσισε να πνίξει κάθε φως, έτσι για συμπαράσταση ή ίσως επειδή είχε κι αυτή τα σεκλέτια της, ποιος ξέρει;

Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, αναζήτησα λίγο χαμόγελο από τις όμορφες στιγμές. Δεν ήταν και λίγες.

Ταξίδεψα στα Γιάννενα κι έπαιξα με τις φλόγες που έπαιζαν στο τζάκι και ζωγράφιζαν αυλακιές από ιδρώτα κι απελπισμένη αγάπη στα κορμιά μας, σιγοψιθυρίζοντας ερωτικά καλέσματα…

Έπαιξα με τον σκύλο που έχωνε τη μουσούδα του, ανάμεσα στα χέρια μου για να παίξει εκείνος τη ζαριά μου στο τάβλι…

Περπάτησα στη λίμνη νιώθοντας την παλάμη σου στη δική μου να με καίει…

Ένοιωσα τα χάδια σου στα μαλλιά μου να με νανουρίζουν, ακούγοντας  λόγια αιώνιας αγάπης…

Χαμογέλασα στη θύμηση του προσώπου σου κλεισμένο στις παλάμες μου, να σε κοιτάω και να χάνομαι στην απέραντη θάλασσα των ματιών σου…

μέχρι που ναυάγησα

σε καβγάδες απίστευτους και κλάματα

σε εκατέρωθεν βρισιές του αισχίστου είδους

σε απειλές, που από την πλευρά μου δε θα γίνονταν ποτέ πράξη, ενώ αντίθετα τις δικές σου τις πραγματοποίησες και με το παραπάνω

πώς γινόμαστε έτσι οι άνθρωποι Θεέ μου, αγγελικά πλασμένοι, αρκεί να μη μας πάρουν αυτό που θεωρούμε κτήμα μας, τότε μεταμορφωνόμαστε σε θηρία που τρώμε μέχρι και τις σάρκες μας… 

Το ποτήρι άδειασε, οι στάχτες αντάμωσαν τα συντρίμμια μου και σκόρπισαν στο πάτωμα, το cd εξακολουθεί να με τσακίζει μιλώντας για μεγάλες αγάπες κι η νύχτα το έβαλε στα πόδια δίνοντας τη θέση της στο φως… εκεί δεν έχεις θέση, την ώρα που ο ήλιος μας κλείνει όλους στην αγκάλη του, εσύ κουρνιάζεις στο σκοτάδι, μακριά μου…  

κι εκεί να μείνεις

P.S. Τι παράξενα παιχνίδια παίζει το μυαλό μας τελικά! Εκεί που όλα είναι μια χαρά,  έρχεται από το πουθενά μια στιγμή και σου ανατρέπει τα πάντα, για λίγο μεν, αλλά το κακό το έχει κάνει… και φτου κι απ’ την αρχή!

16 thoughts on “Τα σκοτεινά της ψυχής μου ΙΙΙ

  1. Πρόλαβες και συμπλήρωσες υστερόγραφο… Είναι αυτό σχεδόν που σκόπευα να γράψω!
    Σκέψεις που έχουν αντίκτυπο στην ψυχή και το σώμα, θα υπάρχουν πάντα…
    Να στέκεσαι αγέρωχη απέναντί τους… όπως και κάνεις!
    Καλή σου μέρα

  2. Αλλιώς την περιμέναμε αυτό το ποστ Αντώνη ε;
    Τόσα σχέδια την προηγούμενη εβδομάδα γι αυτο το σ/κ που πέρασε κι ήρθε από το πουθενά μια στιγμή και τα ριμαξε όλα!
    Δεν πειράζει, θα έρθουν τα επόμενα…
    Καλημέρα και σε εσένα!

  3. Ξέρεις πιά είναι η τραγική ειρωνία? Το Σάββατο, λίγες ώρες πρίν το… τέλος, είχα πάει σινεμά και είδα την ταινία «το υστερόγραφο μιάς σχέσης».. Η ζωή πολλές φορές με τον τρόπο της μάς δείχνει σημάδια…
    Ξέρεις τί μού λένε οι λατρεμένοι μου γονείς, που πονάνε μαζί μου? Κάθε εμπόδιο για καλό. Κράτησέ το, σε παρακαλώ.
    Αν χρειαστείς κάτι erotas.one.love@gmail.com
    Ξέρω να ακούω.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά, κάνε κουράγιο.
    Υ.Γ. Μήνυμα στο κινητό πριν από λίγο, από ένα αγαπημένο φίλο: «Κοίταξε μακριά. Όσο το βλέμμα σου στηρίζεται στο σήμερα, θα ναυαγεί. Είναι δύσκολο και ίσως να φαντάζει αδύνατο, όμως απλά φαντάζει. Για την ώρα όμως κλάψε τόσο, όσο άλλο να μην παίρνει. Να μην αφήσει κατάλοιπα ο πόνος»….

  4. Ερωτάκι μου γλυκό, αυτό το κάθε εμπόδιο για καλό το πρεσβέυω κι εγώ. Δεν ξέρω βέβαια αν ισχύει πάντα.
    Ο φίλος σου είναι σωστός, αλλά πες του κάτι. Όσο και να νομίζεις ότι έχει στερέψει πλέον τα δάκρυ, πάντα θα μένεις έκπληκτος την επόμενη φορά που θα νιώθεις να πλημμυρίζει τα μάτια σου… κι αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.

    Είσαι πολύ γλυκιά που μου δίνεις το e mail σου, κάποια στιγμή θα το χρησιμοποιήσω, όχι για να κλάψουμε όμως, αλλά μόνο για χαμόγελα!
    Καλή σου μέρα! 🙂

  5. Καλημέρα!!! Βρε μη στεναχωριέσαι… ελπίζω να είναι περαστικό!!! Αν δεν υπήρχαν και αυτές οι μαυρούκες οι στιγμές πως θα εκτιμούσες τις πιοοοο ωραίες που περιέγραφες στα προηγούμενα post???? Για να χαμογελάσουμε λίγο 🙂

  6. ..ειναι επειδη οι πληγες ειναι ανοικτες ακομη…
    ομως αυτος που εχεις διπλα σου ειναι ο καλυτερος γιατρος και σε λιγο θα επουλωθουν μια και καλη…

    ετσι πιστευω και ελπιζω…

    σε φιλω!

  7. πώς γινόμαστε έτσι οι άνθρωποι Θεέ μου, αγγελικά πλασμένοι, αρκεί να μη μας πάρουν αυτό που θεωρούμε κτήμα μας, τότε μεταμορφωνόμαστε σε θηρία που τρώμε μέχρι και τις σάρκες μας…αυτο τιποτα αλλο καλημερα

  8. Αύρα μου, εσύ με έζησες όταν τα βίωνα και με καταλαβαίνεις, το ξέρω.
    Κι εγώ πιστεύω ότι θα επουλωθούν οι πληγές…
    Σ’ ευχαριστώ

    Καλημέρα Σελήνη…

  9. Λοιπον εγω ειμαι μεγαλυτερη κατα δεκα δευτερα και ετσι μπορω να σε δειρω οσο θελω 🙂

    Ολες οι στιγμες ειναι πάντα ανθρωπινες… Εμας αφορουν, την καρδια μας, το μυαλό μας… Οι συγκεκριμενες όλο θα λιγοστευουν με το καιρο, σιγα σιγα… και αν δεν λιγοστευουν και γινονται πιο εντονες, που δεν νομιζω, αλλα αν, πάλι για καλό σου θα είναι…

    Καλημέρα μωρό μου 🙂

  10. Θα ρωτήσω τη μαμά μας να μας πει ποια είναι μεγαλύτερη! 😛

    Δε θέλω να έρχονται αυτές οι στιγμές, όσο συχνά ή σπάνια έρχονται, νιώθω άσχημα απέναντι στους άλλους και απέναντι στην ίδια μου τη συνείδηση και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι για το καλό μου. Αν όντως είσαι μεγαλύτερη για να το λες εσύ έτσι θα είναι, αν είσαι μικρότερη να κάτσεις κάτω και να μη μιλάς! Ακούς εκεί! 😛

    Kαλημέρα διδυμάκι μου! 🙂

  11. Ομορφουλα μου εισαι δυνατο κοριτσι και ειμαι σιγουρη πολυ συντομα αυτες οι στιγμες θα ξεθωριασουν και οι επισκεψεις τους θα ειναι ολο και ποιο αραιες….
    Ασε το παρελθον πισω στο κατω κατω αξιζε…δεν νομιζω να αξιζει οταν ο αλλος σκοτεινιαζει αυτην την υπεροχη ψυχη που εχεις,….

    Σε φιλω κουκλα μου.

    Υ.Γ καπου μεσα μου σε ενοιωθα καπως και ημουν ετοιμη να σε παρω αλλα μετα σκεφθηκα να μην ενοχλησω…..βλακεια μου ισως…

  12. Kαλημέρα Σταλαγματία.Μη στεναχωριέσαι… Όλα για καποιο λόγο γίνονται… Θα περασει γρήγορα θα δεις και θα ειναι μια απλή παρένθεση.Και τίποτα αλλο.

  13. Ζουφίτσα (πολύ γελάω όταν σε αποκαλώ έτσι 😛 ) περιμένω ανυπόμονα την εποχή που οι σκέψεις αυτές θα με επισκέπτονται αραιά και πού, μέχρι τότε για να μη ζαλίζω τον κόσμο με κλάματα και δράματα (αποκλείεται να μη θυμάσαι), απλά θα ξεσπάω εδώ… ελπίζω να με αντέξετε! 🙂
    Όσο για το ομορφούλα που είπες, δε χρειαζόταν βρε, είναι γνωστό σε όλους…. ΨΩΝΑΡΑ!!! 😛

    Ποιητή να δούμε πότε θα κλείσει οριστικά αυτή η παρένθεση. Να ‘σαι καλά 🙂

  14. Δεν ξέρουμε ποτέ πως τα φέρνει η ζωή.
    Αυτό που σου λένε «όλα έχουν το λόγο τους που γίνονται», πιστεύω ότι ισχύει και ελπίζω ο λόγος που το περνάς αυτο να σε οδηγήσει σε κάτι όμορφο.
    Αυτό που σου λένε» κλάψε τώρα μέχρι να στερέψεις» πάλι ισχύει. Μην προσπαθήσεις να το κλέισεις στο συρτάρι, μένει μετά μια μόνιμη μελαγχολία στα μάτια σου και φαίνεται.
    Όλα θα οσυ πάνε καλά.

  15. Τις πραγματοποίησα; Και με το παραπάνω μάλιστα ε; Αχ βρε (πως σε λένε τώρα; ) Σταλαγματιά… Δεν θα μπω καν στον κόπο να απάντήσω μετά από τόσο καιρό. Τι με νοιάζει πια ποιοι σε πιστεύουν; Ασ`τους να σε πιστεύουν… Τεσπα … να είστε καλά. Κι εσύ και το παιδάκι σου. Κι εκείνος.
    Φιλιά, από το μιαρό παρελθόν σου…
    Υ.Γ.: Δεν με νοιάζει αν θα σβήσεις το σχόλιο ή όχι. Μου αρκεί που το είδες εσύ… καρδιά μου.

Σχολιάστε

