Περνώντας τα χρόνια, ξέχασα να μεγαλώσω

Μετά από πρόσκληση του Αντώνη, είπα να μοιραστώ δύο στιγμές της παιδικής μου ηλικίας μαζί σας. Βέβαια η πρόσκληση έλεγε για καλοκαιρινές στιγμές, αλλά λόγω μιας πρόσφατης ανακαίνισης, όλες μου οι αποτυπωμένες σε φωτογραφία σκηνές, είναι αμπαλαρισμένες στο χωριό μου.

Εκτός από τις δύο που παραθέτω.

1979…

Έριχνα τους χορούς μου γιορτάζοντας την τρίτη ονομαστική μου εορτή!  

Αν αυτός δεν είναι λόγος να χορέψεις, τότε ποιος είναι; 🙂

1.jpg

 Στο σπίτι μιας θείας μου, στο χωριό, το 198.. κάτι, δε θυμάμαι πότε (ήμουν μικρή).

 3.jpg

Μία φίλη μου, βλέποντας αυτή τη φωτογραφία, επιβεβαίωσε τις σκέψεις της, ότι δηλαδή είμαι μεγάλη ψωνάρα, επειδή κοιτιέμαι στον καθρέφτη. Αλλά τι να κάνω, ο πατερούλης μου τη συγκεκριμένη πόζα την έχει βγάλει σε όλες τις γυναίκες του σογιού, εγώ η μονάκριβη θα αποτελούσα την εξαίρεση;

Και αφού δεν έχω άλλη να σας δείξω… πάρτε μία που μου μοιάζει:

      😛

Καλή εβδομάδα!

 

 

P.S. Το μήνυμα αυτό θα αυτοκαταστραφεί… εντός ολίγου! 🙂

14 thoughts on “Περνώντας τα χρόνια, ξέχασα να μεγαλώσω

  1. Καλό μήνα (η καλή μας αγελάδα βόσκει πάντα στη λιακάδα, μού θυμίζει αυτό!!)

    Ήσουν παιδί γλύκα (και μάλλον δεν άλλαξες!)

    Φιλί, καλημέρα 🙂

  2. καλημερααααα

    Δεν μου λες ποσοι σου χτυπαν παλαμακια απο κατω και εχεις λιωσει στα γελιαααα????

    Θελουμε κ αλλες φωτο και οσο για την Κλαρα σου ειπα μην βαζεις τις φωτογραφιες μου για δικες σου ειμαι πολυ ποιο ομορφη ειδικα στην λιακαδα χαχαχαχχαχαχαχα

    Μακιααααααα

  3. Ερωτάκι μου σε ευχαριστώ…. (για να ακούς μερικές μερικές)

    Ζουυυυφ, ήμουν μικρή πού να θυμάμαι τώρα… πάντως γλέντι τρικούβερτο είχε γίνει

  4. Τι χαρούμενο μωρό είναι αυτό;
    Μις Φωτογένεια του 198….;
    Οι παιδικές φωτογραφίες τελικά είναι το καλύτερο μέσο για να αφουγκάζεται κανείς τον συγγράφοντα του; Μακάρι οι καλές στιγμές να διαρκούν μέχρι και σήμερα! Να περνάς καλά!
    Α και μια ερώτηση: Της Αγίας Σταλαγματιάς ήταν; :))))

  5. Καλημέρα Σταλαγματιά… Του γλεντιού και του κεφιού οι φωτογραφίες σου!
    Συνεχίζεις να είσαι χορευταρού;
    Καλημέρα και καλό μήνα!

  6. Άννα σε ευχαριστώ πολύ, ήταν τις σταλαγματίτσας ναι… με έμαθαν να την γλεντάω εκείνη την ημέρα, μέχρι τα 14 μου, από τότε η ημέρα της γιορτής μου, μόνο γιορτή δεν είναι για εμένα! 🙂

    Σφουγγαρίστρα μου, λέγε ό,τι θες 😛

    Aντώνη, δεν πιστεύω να μου θύμωσες που δεν είναι καλοκαιρινές στιγμές και δεν είναι πολλές οι φωτογραφίες ε; 🙂
    Δε θα έλεγα ότι συνεχίζω να είμαι χορευταρού, πρέπει πλέον να είμαι στο τσακίρ κέφι για να σηκωθώ, αλλά αν το κάνω, δεν σταματάω! 🙂
    Καλό μήνα και σε εσένα!

  7. Μη σε νοιάζει σταλαγματιά, δε θυμώνω εύκολα! 🙂
    Προτιμώ να λέω ότι χρωστάς παρά να σου θυμώσω 😉
    Φαίνεσαι πολύ γλυκειά,
    όταν ήσουν μια σταλιά…
    Άντε με έκανες και ποιητή! 🙂

  8. Α όλα κι όλα , εγώ προτιμώ να μου θυμώσεις (λίγο), παρά να θεωρείς ότι σου χρωστάω! 😛

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λογάκια …. ποιητή! 🙂

Σχολιάστε

