Τελευταίο ταξίδι

1bahamas-boat-rental.jpg

Καλό ταξίδι αλαργινό καράβι μου

             στου απείρου και στης νυχτός την αγκαλιά

με τα χρυσά σου φώτα

01.jpg

Να ‘μουν στην πλώρη σου ήθελα να κοιτάζω γύρου

σε λιτανεία να περνούν τα ονείρατα τα πρώτα.

2sunset.jpg

Η τρικυμία στο πέλαγος και στην ψυχή να παύει

3drop.jpg

Μακριά μαζί σου φεύγοντας, πέτρα να ρίχνω πίσω

4boat.jpg

Να μου λικνίζεις την αιώνια θλίψη μου, καράβι. 

56.jpeg

Δίχως να ξέρω πού με πας και δίχως να γυρίσω…

Κώστας Καρυωτάκης

11 thoughts on “Τελευταίο ταξίδι

  1. Σε ευχαριστώ πολύ Αντώνη, το είχα φτιάξει σε power point και μου άρεσε περισσότερο, αλλά δεν μπόρεσα να το ανεβάσω έτσι.
    Καλό όμως βγήκε να μην γκρινιάζω ε; 🙂

  2. Σταλαγματιά μου

    Δεν είναι υπέροχο πώς εκείνοι οι μεγάλοι ποιητές να βρίσκονται τόσο κοντά στην ψυχή μας;

    Καλημέρα και ευχαριστούμε για την ομορφιά αυτή 🙂

  3. Daisy σε ταξίδι όμορφο ελπίζω ε; 🙂

    Κατερίνα μου
    άνθρωποι που περνούν τις ίδιες καταστάσεις με εμάς είναι κι οι ποιητές,
    απλά έχουν το θείο χάρισμα να μπορούν να εκφράζουν τις καταστάσεις και τα συναισθήματά τους με λόγια. Καλημέρα 🙂

Σχολιάστε

