Στο πυρ το εξώτερο

kleisto.jpg

Μια ζωή θυμάμαι τον εαυτό μου να προσπαθεί, να φτιάχνει στέκια και καταφύγια για την ψυχή μου.

Κι όταν όλα ήταν έτοιμα κι έπρεπε να μπω μέσα να βολευτώ, μου ‘μπαινε ο διάολος και μου την άναβε.

Τι ‘ναι τούτα δω τα σκιάχτρα, μου ‘λεγε. Δεν είναι για σένα η λούφα παιδί μου. Πάλι πλαστογραφίες κάνεις;

Και βροντούσα κι εγώ ένα άει σιχτίρ και τα ‘κανα όλα κεραμιδαριό.

Όσο περνούν οι μέρες και διαβάζω αποσπάσματα από το Τετράδιο της Αλκυόνης Παπαδάκη, τόσο βρίσκω κομμάτια που μιλάνε στην ψυχή μου… σα να είμαι εγώ, σα να είναι ο καθένας από εμάς.

Έχω αρχίσει και μεταφέρω ένα ένα τα κεραμίδια για το νέο καταφύγιο της ψυχής μου, προσπαθώ να χτίσω γερά θεμέλια, έτσι ώστε μόλις εμφανιστεί ο διάολος ξανά να σιχτιρίσω εκείνον.

 

12 thoughts on “Στο πυρ το εξώτερο

  1. Άλλο ενα ακόμα καλο απόσπασμα απο το πολύ καλο βιβλίο της Παπαδάκη.Να σαι καλα… Το νεο σπιτικο σου να ειναι ευτυχισμενο και αγαπημενο ευχομαι 🙂 Tην καλησπέρα μου Σταλαγματιά.

  2. Είν’ η ψυχή αντάρτισσα, δεν το’μαθες ακόμα;
    Αλητεύει: γι αυτό καμώθηκε.
    Κι όταν της χαρίζουνε βολέματα κι απάνεμες γωνιές, τα φέρνει όλα τούμπα.
    Να μας θυμίζει πως αυτή έχει τα κουμάντα.
    Ευτυχώς.

  3. Candy εμένα τείνει να γίνει η αγαπημένη μου. 🙂

    Βασίλη μου σε ευχαριστώ, νομίζω ότι μέχρι τώρα τα πάω πολύ καλά
    Καλή σου μέρα 🙂

    Καλημέρα παπί 😛 …. όσο βρίσκω κομμάτια που «μου μιλάνε» θα τα παραθέτω εδώ… κάτι μου λέει ότι σιγά σιγά θα μεταφέρω όλο το τετράδιό της! 🙂

  4. Ερωτάκι από το στόμα σου και στου Θεού το αφτί! 🙂

    Ζουφ… μη με καρφώνεις οκ; Και κάτω τα χέρια σου από τον Τζακ! 😛

    Εδώ Φεγγαρένια μου, εδώ το έγραψες… αλλά μην αγανακτείς, προφανώς κάθε τόσο θα διαβάζεις και κάτι ακόμα δικό της. Εκτός αν σε ενοχλεί 😉

  5. Κι εκεί που νομίζεις ότι συμβιβάζεται και κάνει πίσω Καπετάνισσα, έρχεται ο καιρός να σου αποδείξει ότι όχι μόνο δε συμβιβάστηκε, αλλά η ανατροπή που έφερε μέσα σου ήταν η μεγαλύτερη ανταρσία της ζωής σου… αλήτρα μεγάλη τελικά!!! 🙂
    Την καλημέρα μου και την εκτίμησή μου

Σχολιάστε

