Κούπας το ανάγνωσμα

Μετά από πρόσκληση του Αντώνη και με μία μικρή καθυστέρηση, λόγω δουλειάς, κατάφερα τελικά να βρω λίγο χρόνο να σας δείξω τις κούπες που αυτό τον καιρό ξεδιψούν τη δίψα μου, με ποτίζουν με καφέ για να ανοίξουν τα μάτια και γενικά με κάνουν να χαμογελώ, κάθε φορά που τις αντικρίζω.

koupes.jpg Οι κούπες που βλέπετε είναι νέο απόκτημα. Δώρο μιας ξαδέρφης για να πίνω με τον καλό μου τον καφέ, τα απογεύματα που βρίσκουμε λίγο κοινό χρόνο. Η μία συμπληρώνει την άλλη. Τι εννοώ; Δείτε:

sp_a0095.jpg Η αγαπημένη μου ξαδέρφη βέβαια, σε ερώτηση του καλού μου, αν θεωρεί εμένα αγελαδίτσα ή εκείνον βόδι, απλά χαμογέλασε και μετά από πιέσεις απάντησε: Κύλησε ο τέτζερης και βρήκε το καπάκι!!! … Αν έχεις τέτοιους συγγενείς… τι να τους κάνεις τους εχθρούς (παράφραση το ξέρω, αλλά κολλάει στην περίσταση).

Τις ώρες του γραφείου είμαι λίγο πιο σοβαρή. Αυτόν τον καιρό ξανατονίζω, γιατί κατά καιρούς φέρνω και από μία διαφορετική κούπα. Αυτή την περίοδο έχω διαλέξει μία μεγάλη για να χωράει αρκετό καφέ… μπας και καταφέρνω να ξυπνάω… σπάνια τα καταφέρνω αν με ρωτήσετε, αλλά πάντα αξίζει η προσπάθεια.

koupa2.jpg 

Ελπίζω να μη θεωρηθεί διαφήμιση 😛

Καλή σας μέρα, καλή μας εβδομάδα (δύσκολη θα είναι πάλι, από άποψη δουλειάς, αλλά φοβούνται ωρέ τα παληκάρια);

P.S. Ξέχασα να δώσω συνέχεια στο παιχνιδάκι. Καλώ τους παρακάτω να μας αποκαλύψουν τις κούπες τους, αλλά να με συγχωρέσουν αν ήδη κάποιος άλλος το έχει ήδη κάνει. Δεν έχω προλάβει να δω τι γίνεται τις τελευταίες μέρες.

Καλώ λοιπόν την Candy, το Διδυμάκι μου την Φάβα, την Ηλιαχτίδα μας, το Ερωτάκι και την Μις Τάτυ και την Αύρα μας.

19 thoughts on “Κούπας το ανάγνωσμα

  1. χαχαχα φοβερές οι δύο κούπες που γίνονται… μια!
    Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο… συμπλήρωμα 😉
    Πολύ όμορφες! Καλή εβδομάδα ωρε παλικάρι! 😉

  2. Αντώνη είναι πολύ μαστ αυτές οι κούπες. Αν θυμάμαι καλά μου τις είχε πάρει από την Ερμού, από το Octapus, αλλά έχω δει και σε coffeeway. Eκεί θα βρεις πάρε πολλές και με το θέμα της δικής σου κούπας 😛

    Καλή εβδομάδα και σε σενα

    Αννα σε ευχαριστώ, Καλημέρα 🙂

  3. καλημερα σταλαγματιτσα μου

    μας εβαλες σε δουλεια ….
    και καλα μας εκανες
    δεν ειχα ποτε σκεφτει να φωτογραφησω
    τις κουπες μου

    σε φιλω
    και εννοειται
    δεχομαι την προσκληση σου

  4. Μαρία το είπα… μη μου φωνάξετε αν ήδη το έχετε κάνει, λόγω δουλειάς δεν έχω προλάβει να δω όλα τα κειμενάκια σας. 🙂

    Μις Τατυ, περιμένουμε 😉

  5. χαχαχα!!!! πολυ καλό το διδυμο κουπες!!!
    Μωρο με ειχε καλέσει η ζουζουνα αλλα δεν έχω ψηφιακή 😦

    Ευχαριστω όμως….

    Σε φιλώ γλυκά, καλημερααα 🙂

  6. Φεγγαροαγκαλιασμένη μου… ο καλός μου και ο κάλος μου είναι το ίδιο πράγμα 😛
    Πλάκα κάνω… εννοείται!

    Παπί, γύρισε η παπίτσα σου; Δεν έχω προλάβει να περάσω καμιά βόλτα από κανέναν σας αυτές τις μέρες. Ελπίζω σε λίγο καιρό να ηρεμήσω λίγο με τη δουλειά .
    Καλημέρα

    Ζουυυυυφ…. το έχω στο αίμα μου το αγελαδινό 😛
    Φιλάκια πολλά

  7. xaxaxaxax οι αγελαδιτσες κανουν πολλααααααα λεφτα!!! να τις χαιρεσαι!!βεβαια, εχω εν αθεματακι με το ροζ, αλλα ενταξει, δεν πινω καφε στις δικες σου κουπες,εεε;;;

  8. Δεν είναι ροζ ψιθυριστρούλα, είναι κόκκινες. Αλλά έχεις δίκιο, φαίνονται ροζ.
    Έτσι και ήταν ροζ νομίζω ότι κι ο άντρας μου θα είχε ένα θεματάκι 😛

Σχολιάστε

