Ευχή ή κατάρα;

nail.jpg

Θέλησα να σου πω: Μην απελπίζεσαι, είναι όμορφη η ζωή. Τα μάτια σου είχαν έτοιμη την απάντηση: Ποια ζωή;…Κι έτσι σώπασα…Θέλησα να σου πω πως δε θα αφήσω να πάθεις κακό, αλλά ήξερα πως δεν μπορώ να πραγματοποιήσω την υπόσχεσή μου…Κι έτσι σώπασα…

Θέλησα να πάρω λίγο από τον πόνο σου, αλλά και σε αυτό άχρηστη ήμουν. Κάθισα να σε παρακολουθώ σιωπηλά…

 Κι ευχήθηκα, με όλη τη δύναμη της ψυχής μου, να λυτρωθείς… ακόμα κι αν η λύτρωσή σου είναι ταξίδι αιώνιο. Τόσο άχρηστη είμαι, που ευχήθηκα το θάνατό σου.

13 thoughts on “Ευχή ή κατάρα;

  1. Η λυτρωση ειναι για να καθαρισει το μεσα μας.Μονο εφοσον νιωθουμε την αναγκαιοτητα της.Η λυτρωση δεν ειναι κατι που δεν χρειαζεται να το αναζηταμε την υστατη στιγμη.Εαν μερικες φορες νιωθουμε πιο καλα εαν μας συμβει καλυτερα να γινει την στιγμη που χρειαζεται… Το φιλοσοφειν… 🙂 🙂 Tην καλησπερα μου Σταλαγματια…

  2. Παπί το θέμα είναι ότι εδώ η λύτρωση είναι ο θάνατος. Κι όσο κι αν ξέρουμε ότι είναι καλύτερα να συμβεί για να πάψει να πονάει… είναι πολύ σκληρό να το ευχόμαστε.
    Καλημέρα 🙂

    Topapei… κι εμένα με μπερδέψατε με το νικ σας! 🙂

    Weirdo, έτσι ακριβώς αισθάνομαι. Όσο βλέπω ότι θέλω να κάνω τα πάντα και τελικά δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.
    Καλημέρα και καλώς ήρθες.

  3. Ίσως αν απλά ήθελε να σου μιλήσει, θα άκουγες να λέει
    «Κι αν η ζωή δεν είναι για όλους όμορφη και έχει πόνο,
    και τον πόνο αυτόν όσο κι αν θες, δε μπορώ να μοιραστώ,
    μου αρκεί που είσαι δίπλα μου και σε ευχαριστώ»
    Καλή σου μέρα Σταλαγματιά…

  4. Καλημέρα Αντώνη
    Το θετικό είναι ότι είμαστε όλοι κοντά του.
    Ότι βρισκόμαστε μονίμως στο νοσοκομείο πάνω από 5 άτομα, διαφορετικά κάθε ώρα ο καθένας και δεν τον αφήνουμε ποτέ χωρίς γέλια.
    Παρηγοριά στον άρρωστο στην κυριολεξία!
    Αλλά τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;

  5. ορισμενες στιγμες στην αδικη αυτη ζωη τα λογια δεν χωρουν.. μονο οι σκεψεις οταν τον κοιτας στα ματια ισως μπορουν να μιλησουν μα.. κ αυτες δεν θα απαληνουν τον πονο.. το μονο που μετραει ειναι οτι εκεινος ξερει ποιος ειναι που μεσα του ευχεται..

Σχολιάστε

