Σε λιμάνι ερημικό

Με λιμάνι η ψυχή μου  μοιάζει…

Αράζουν εκεί οι αναμνήσεις μου, ζητώντας κάθε τόσο προσοχή.

Η κάθε βαρκούλα με σκαρί βαμμένο, δείχνει την πρύμνη της με χάρη να διαλέξω εκείνη

και ν’ αναπολήσω σε ταξίδια που κάποτε σάλπαρα μέσα της

harbour3.jpg

Κι όταν το κάνω παραδέρνεται η ψυχή μου σε θάλασσα ανταριασμένη,

ψάχνοντας φάρο για να δει πού θα πάει να κρυφτεί και να γλιτώσει

από κύματα θεριά που με ταράζουν

Μήνυμα από εκείνον να ζητώ, μα εκείνος να μη δίνει…

…στη μοναξιά του στέκεται περήφανα και με ρουφά στης θάλασσας τη δίνη

lighthouse3.jpg

Κατάρτι τσακισμένο απ’ τον καιρό και την αλμύρα η ανάσα μου,

με πανί σκισμένο την καρδιά μου,

αλλού τη ρότα να τραβώ κι αλλού η φουρτούνα να με πάει

Ζητώντας με απόγνωση στεριά να δει για να πατήσει

Στην αιώνια λήθη τους δαίμονες να αφήσει

memories.jpg

14 thoughts on “Σε λιμάνι ερημικό

  1. το ερημικό λιμάνι βγάζει όμως ωραίες φωτογραφίες.Πού τις βρήκες ρε φάτσα;δικές σου είναι;με τί μηχανή;
    την καλησπέρα μου…

  2. Τρελοφαντασμένη μου και ωκεανέ σας ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σας.

    Island, μακάρι να ήμουν ο φωτογράφος των εικόνων, αλλά ομολογώ ότι δεν είμαι. Κόπιασα πολύ για να τις διαλέξω όμως… κάτι είναι κι αυτό, ε; 🙂

    Παπίτσα σε ευχαριστώ πολύ.

  3. Καλοδέξου τη φουρτούνα και μη φοβάσαι… θα σε βγάλει στη ρότα που λαχταρά η καρδιά σου… πίστεψέ με, γλυκιά μου..

    Υπέροχο κείμενο, θαυμάσιες φωτογραφίες.

    Σε φιλώ γλυκά..

  4. Ερωτάκι μου, χαθήκαμε 😦
    Όσο για τις φουρτούνες, καλό είναι να υπάρχουν, να ταράζουν πού και πού το μέσα μας… έτσι εκτιμούμε τις μπουνάτσες!
    Φιλάκια πολλά…

  5. Φανταστικοί στίχοι. Η αναμονή είναι ένα ταξίδι. Και οι τρικυμίες ένα κορύφωμα. Θα ξαναγίνει λάδι η θάλασσα, έννοια σου… Φιλιά 😉

Σχολιάστε

