Τα απρόσωπα προσωπικά μου

Μετά από πρόσκληση του Αντώνη και της Φαβίτσας, είπα να μοιραστώ κι εγώ μαζί σας τα προσωπικά μου, μερικά από τα αγαπημένα μου αντικείμενα. 

sp_a0100.jpg

Στο φόντο βλέπετε τα αγαπημένα μου σεντόνια. Δώρο της μανούλας…Επάνω τους είναι η βέρα μου. Κάποιος κάποτε μου είπε ότι η βέρα δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Και συμφώνησα μαζί του… κι ακόμα συμφωνώ. Αλλά όταν έχω νεύρα ή άγχος παίζω μαζί της, την στριφογυρίζω στο δάχτυλό μου… ακριβώς δηλαδή ότι κάνω και στον άντρα μου όταν έχω νεύρα…στριφογυρίζω τις δικές του αντοχές! 🙂 Το μπλε μπουκάλι είναι το άρωμά μου, χρόνια τώρα. Cool Water της Davidoff . Mου αρέσει που πλέον όποιος το μυρίζει κάπου, το συνδυάζει αμέσως μαζί μου.

Το ξυπνητήρι του Bugs Bunny, δώρο, από χέρι που λάτρεψα στο παρελθόν και τώρα δε θέλω να ξέρω τίποτα για αυτό και τον ιδιοκτήτη του (του χεριού). Κάθε φορά που χτυπάει στ’ αφτιά μου κι εγώ δεν έχω χορτάσει ύπνο τον θυμάμαι….βρίζοντάς τον 😛 (τον ιδιοκτήτη του χεριού ντε).

Lap top, ακόμα δεν έχω προλάβει να το ανοίξω καν. Δώρο της κολλητούλας. Όταν με το καλό μας κάνει η On τη σύνδεση στο σπίτι, πιστεύω ότι θα αρχίσω να το τιμώ δεόντως.Και το σκυλάκι δώρο της κολλητούλας είναι. Μετράει πολλά χρόνια στην πλάτη του. Από την έκτη δημοτικού. Είναι το πρώτο της δώρο και χωρίς καν να έχουμε συνεννοηθεί κι εγώ το ίδιο δώρο είχα διαλέξει να της κάνω εκείνα τα Χριστούγεννα του 198…… (Παναγία μου, γέρασα)!!!! 

sp_a0101.jpg

Από το Τετράδιο της Αλκυόνης, έχω ανεβάσει μερικά στιχάκια της και σας παρακαλώ πολύ να με αντέξετε, γιατί θα ανεβάσω πολλά ακόμα. Όπως π.χ. αυτό: Όχι, όχι τα θηρία. Τους ανθρώπους να φοβάσαι. Ιδίως όταν ξεκινούν για το καλό σου. Για το άλλο βιβλίο της πάλι «Το ταξίδι που λέγαμε» έχω κάνει αλλού τα σχόλιά μου. Δεν ξέρω γιατί, αλλά όποτε διαβάζω βιβλία αυτής της γυναίκας, νομίζω ότι διαβάζω κομμάτια της ζωής μου.

Η λιχουδιά που βλέπετε είναι από τις απαγορευμένες (γι αυτό και είναι και η καλύτερη) Είναι κομμάτι της δεύτερης δίαιτας που λέγαμε στο προηγούμενο ποστ μου 🙂 .

Και τα βοτσαλάκια στη μέση είναι μερικά από τα πολλά που είχα μαζέψει ένα καλοκαίρι που διακοπιζόμουν στη Μάνη, με τον καλό μου. Είναι από την παραλία της Καρδαμύλης, όπου είχαμε πάει μία ημερήσια εκδρομή. Τη λάτρεψα αυτή την παραλία κι από τότε συνέχεια τον ζαλίζω για να μην ξεχάσει να μου πάρει ένα σπίτι εκεί, όταν του κάτσει το Τζόκερ (που δεν παίζει ποτέ). 

sp_a0102.jpg

Όχι, δεν έχω τόσο κοντά δάχτυλα…. Στα χέρια, γιατί τα δάχτυλα των ποδιών μου χωράνε άνετα στις κάλτσες μου. Μη γελάτε, είμαι κρυουλιάρα και το παραδέχομαι, οκ;Τα μπλε dvd είναι από την τρίτη season του Lost. Όσοι δεν έχετε δει τη σειρά…σπεύσατε!!!! Το άλλο dvd είναι η ταινία Message in a bottle. Η αγαπημένη μου!!!  

 sp_a0103.jpg 

Αυτά τα λίγα καλλωπιστικά προϊόντα είναι μονίμως στην τσάντα μου. Δεν είμαι κοκέτα, δε βάφομαι έντονα, αλλά ελάχιστα. Δεν παραλείπω να βάζω τις κρέμες μου και δεν πάω πουθενά χωρίς γυαλιά ηλίου. Ανάμεσα στα γυαλιά, αυτό το μικροσκοπικό που βλέπετε είναι δαχτυλίδι. Σπάνια το φοράω πια, αλλά το κουβαλάω πάντα μαζί μου. 

Αυτή είμαι… Μια τριαντάρα που δε λέει να μεγαλώσει. Που χάνεται στα βιβλία που μιλούν για αγάπες και σχέσεις των ανθρώπων, που βυθίζεται σε ταινίες με λυπημένο τέλος,  που έχει τρέλα με τον bugs bunny και ό,τι παιδικό (της παλιάς εποχής) κυκλοφορεί. Που δεν φτιασιδώνεται για να αρέσει……για τους υπόλοιπους έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί (όπως λέει και το τραγούδι). Που κάνει δίαιτα κάθε Δευτέρα για να χάσει λίγα κιλά, αλλά τις Τρίτες ή Τετάρτες με τον Ολυμπιακό και το Champions League!!!  

P.S1. Επίτηδες δε φωτογράφισα τα αγαπημένα μου cd. Δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω! 

12 thoughts on “Τα απρόσωπα προσωπικά μου

  1. Οντως δεν το ειχα σκεφτει. Και γω τις Δευτερες κανω διαιτα. Εκτος των υπολοιπων ημερων!!! Χαχα
    Λοιπον πολυ ομορφα τα προσωπικα σου αντικειμενα Σταλαγματιά μου και τα σεντονια σε υπεροχα χρωματα..
    Φιλια πολλα να χεις μια ομορφη βδομαδα

  2. Τα σεντόνια σου ανοιξιάτικα, δένουν με τα καλοκαιρινά βότσαλα που έχεις!
    Όλα είναι όμως πολύ όμορφα!
    Τελικά αυτές οι κάλτσες είναι φετίχ! 🙂
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

  3. Mαρία μου, εμείς και το 90% των γυναικών!
    Καλή εβδομάδα και σε σενα! 🙂

    Αντώνη τα βότσαλα είναι μόνιμο θέμα τσακωμού με τη μητέρα μου, έχω παντού μέσα στο σπίτι… σε βάζα, σε μπωλ… όπου μπορείς να φανταστείς κι όταν με ρωτάνε γιατί, απαντάω με φυσικότητα: Για πολεμοφόδια, ποτέ δεν ξέρεις! 😉

    Φετίχ αυτές οι κάλτσες; Για τον Bugs bunny μπορεί! 😛
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα και σε σενα!

  4. Υπέροχα όλααααα :))))) Και οι κάλτσες και το αρκουδακι που κανατε το ιδιο δωρο, και η μαρς(τσακισε τη) ευγε!!
    Σε ευχαριστω πολυ πολυ! Φιλάκια διδυμακι!

  5. Η cool Water και δικιά μου αγαπημένη…message in a bottle …ειδικά η σκηνη που κάνει jogging στη παραλία και βρίσκει το μπουκάλι ….απο τις λατρεμένες μου ταινίες..

  6. Τρελοφαντασμένη, εμένα το καλύτερό μου από το message in a bottle είναι η σκηνή που διαβάζει το γράμμα που βρίσκεται στην τσέπη του… τόσο αισιόδοξη σκηνή! 🙂

    Λάχανο κι άλλο κοινό σημείο; Καλό είναι τώρα αυτό; 😛

    Μοοnchild, πώς το άντεξες;

    Παπίτσα, ναι μια χαρά βολικές είναι 🙂

Σχολιάστε

