Stand by me

tender_heart.jpg

Ένα φιλί γλυκό για καληνύχτα
Και μια αγκαλιά ζεστή για σύντροφο στα όνειρα
Ξάπλωσα πλάι σου κλείνοντας τα μάτια….
Περίμενα να χαθώ σε μονοπάτια με λουλούδια πολύχρωμα γύρω μου
και να νιώθω το χέρι σου… να με κρατάς ακόμα και στον ύπνο μου.


 Άλλα τα σχέδια του Μορφέα γι απόψε…
Άκουσα την ανάσα σου στο πλάι μου… κοιμήθηκες…
Χάζεψα στο ελάχιστο φως το πρόσωπό σου…
θα ήμουν μισή, χωρίς εσένα δίπλα μου…
Χάιδεψα τα δάχτυλα σου, που με κρατούσαν κοντά σου
μαζί σου θέλω να βαδίσω… στα εύκολα και στα δύσκολα…
Άφησα ένα απαλό φιλί στη μύτη σου…


«Καληνύχτα, χίλιες φορές καλή σου νύχτα…
Καληνύχτα θα σου λέω μέχρι να ξημερώσει…»

19 thoughts on “Stand by me

  1. καλησπερα .. υπεροχες στιγμες απο καρδιας που ευχομαι να κρατησουν ως την αιωνιοτητα των ψυχων σας…
    κ συνεπεσε να ακουω ενα ακρως καταληλο τραγουδι για αυτα τα λογια απο bonfire το κομματι you make me feel… να σας κανει συντροφια..για παντα..

  2. Να ζεις τέτοιες στιγμές συνέχεια εκτός και αν το έγραψες σαν προσμονή.Απλά να ρίχνει και ο άλλος ένα φιλάκι στη μύτη που και που…

  3. Μεγάλη κουβέντα το «για πάντα» ερωτάκι μου.
    Εγώ απλά εύχομαι κάθε μέρα να βλέπω την ίδια λάμψη στα μάτια του… κι εκείνος στα δικά μου βέβαια.
    Καλημέρα

    Ωκεανέ, πάω να το ψάξω για να το ακούσω, γιατί ομολογώ ότι με έπιασες αδιάβαστη! Ευχαριστώ!

    Καλημέρα Αννούλα 🙂

    Island, αμφίδρομες πραγματικές σκηνές (ευτυχώς)

  4. Αντώνη υπάρχουν κάποιοι άντρες (ίσως και γυναίκες), που εκφράζονται με άλλους τρόπους, κι όχι με τα λόγια. Ο δικός μου ας πούμε, τον ρομαντισμό μου, τον θεωρεί γλυκανάλατο, αλλά χωρίς να το καταλαβαίνει, οι πράξεις του είναι ακόμα πιο «γλυκανάλατες». Εννοείται ότι αυτό δεν του το λέω 😉

    Όμορφη μέρα και σε σενα!

  5. σταλαγματια μου….μου γαληνευεις την ψυχη…μου αρεσει που εκφραζεσαι με αυτο τον τροπο.
    Ειναι ομορφο να μπορεις να μοιραζεσαι ολα αυτα. Ξερεις καποιες φορες νιωθω να παρεξηγουν τα λεγομενα μου »καποιοι» και να νιωθω ενοχη για ολα αυτα που νιωθω και γραφω στο ιστολογιο.

    μια καλημερα σου στελνω!

  6. καλημερα ειναι πο τα αγαπημενα μου slow κομματια.. ελαχιστα ακουσμενο αλλα υπεροχο.. γενικα εχω κολημα με αυτο το ειδος μουσικης.. αν δεν το βρισκεις πες μου να στο στειλω εχω ενα πελαργο εδω γυρναει γυρω γυρω απο τη πλανευτρα τη θαλασσα.. καλο παιδι δε θα το κρατησει για κεινον χαχα.. κεφια σημερα αν κ.. τρεχωωωω

  7. Αύρα μου, εγώ δεν έχω μπει σε αυτή τη διαδικασία. Γράφω πάνω απ’ όλα για εμένα.
    Στην αρχή (από παλιά 😉 ) μου έκανε εντύπωση που υπάρχει κόσμος που με καταλαβαίνει.
    Όταν άρχισα να ψάχνω κι εγώ τον κόσμο των Bloggers είδα ότι τελικά είναι πολλοί σαν κι εμένα… όπως και πάρα πολλοί διαφορετικοί.
    Φιλάκια πολλά και σε σενα! 🙂

    Ωκεανέ, δώσε μου ξένα slow και πάρε μου την ψυχή.
    Ομολογώ ότι ακόμα δεν πρόλαβα να το ψάξω, θα το κάνω κι αν δεν το βρω θα σε ενημερώσω… πίστεψέ με, δε θα ντραπώ!

  8. φυσικα κ δεν θα ντραπεις. εχω ενα πιστευω οτι.. στη ζωη ντρεπονται μονο οι ψευτικοι.. κοσμοι κ δεν πιστευω απ τα που διαβαζω να υπαρχει κατι τετοιο εδω θα φαινοταν.. καπου στις λεξεις..

  9. Ωκεανέ σ’ ευχαριστώ πολύ (πάλι) για τα όμορφα λόγια σου, αλλά έχει λίγο το νου σου ε; Δε σημαίνει ότι ένας άνθρωπος γράφει όμορφα είναι και καλός άνθρωπος.
    Κράτα και μια πισινή (που λέει κι η μαμά μου) 🙂

    mOOnchild ευχαριστώ… καλημέρα 🙂

  10. καλημερα..αν και οχι καλη για μενα μολις εκατσα.. για πρωινο καφε!!!! παντα παντα προσεχουμε γιατι πολλα βλεπουμε.. εμενα δε το λεγε κανεις μονος το ανακαλυψα…δυστυχως…

  11. Ωκεανέ… κουράγιο, έρχεται σαββατοκύριακο!!!
    Ό,τι και να μας λένε οι άλλοι, εμείς πάντα του κεφαλιού μας δεν κάνουμε; Μέχρι να μας έρθει η κατραπακιά και να λέμε «μου τα ελεγαν…»

  12. ναι η να ακουσουμε το γνωστο.. δεν ηξερες δε ρωταγες;;; καλο σκ αν κ για μενα χαλασε ηδη.. παει η θαλασσινη εκδρομουλα κοντα στη μονεμβασια για βουτιες λογο ..καιρου.. με τη φυση δε μπορει να τα βαλει κανεις αλωστε..

Σχολιάστε

