Θα θελα να ήμουν..

Μετά από πρόσκληση (ποιου άλλου) του παιχνιδιάρη Αντώνη, έκατσα να σκεφτώ και να ομολογήσω, ποιο blog θα ήθελα να είχα, αν δεν είχα το δικό μου.

 
Time to play λοιπόν.

Πρέπει να πω ότι το blog μου δεν το αλλάζω με κανένα, είναι μοναδικό 😛 , αλλά τι να κάνω πρέπει να βρω!

Όλοι όσοι είναι στο blogroll μου κατέχουν ξεχωριστή θέση για εμένα, γι αυτό άλλωστε τους διαβάζω σχεδόν σε καθημερινή βάση. Θα διαλέξω όμως (με μεγάλη δυσκολία) τρεις, μόνο και μόνο για να μην αρχίσω να σας λέω για ποιο λόγο διαβάζω όλους αυτούς και μας πάρει το ξημέρωμα.

Θα ήθελα λοιπόν να έχω το blog της Αργυρένιας μας. Όταν έχει κέφια μας κάνει να πέφτουμε στα πατώματα από τα γέλια, όταν είναι σε ρομαντικές διαθέσεις μας ανεβάζει σε ένα ροζ σύννεφο και ταξιδεύουμε παρέα της, όταν έχει τις κλειστές της θα θέλαμε πάρα πολύ να κάνουμε κάτι για να την βοηθήσουμε, αλλά επειδή ξέρει ότι δεν μπορούμε μας βγάζει ακόμα και από τη δύσκολη θέση να της το πούμε… το ξέρει ήδη άλλωστε.

Θα ήθελα να έχω το blog της συναδέλφου και φιλενάδας Αύρας. «Γιατί είναι αύρα εσπερινή, πνοή καθάρια ζωντανή και
κάνει τα γερμένα φύλλα να θροϊζουν».
Γιατί νιώθω, κάθε φορά που την διαβάζω, ότι διαβάζω κομμάτια από εμένα, ότι διαβάζω κείμενά μου, ότι ακούω σκέψεις μου, ότι, όπως έχουμε πει μέσα από τις συζητήσεις μας είμαστε φιλενάδες… κι αυτό είναι κάτι.

 Για το τρίτο και τελευταίο (βάση των δικών μου κανόνων) έχω μπερδευτεί πολύ. Αλλάζω συνέχεια αποφάσεις, γιατί θέλω για όλους να γράψω. Έγραψα λοιπόν σε ένα χαρτάκι τα ονομάτα, έκλεισα τα μάτια κι άφησα το δάχτυλό μου να αποφασίσει για ποιον θα γράψω.

Θα ήθελα λοιπόν να έχω το blog της Φεγγαροαγκαλιασμένης. Μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις της, τα μέσα της, τις απορίες της, το χιούμορ της, τις ζωγραφιές της. Ανοιχτό βιβλίο… κι όποιος ανοίγεται σαν ανοιχτό βιβλίο, έλεγε ο παππούς μου, να μην τον φοβάσαι!!!

P.S. όποιος θέλει να μας πει ποιο Blog θα ήθελε να έχει αν δεν είχε το δικό του, είναι καλοδεχούμενος. 🙂

7 thoughts on “Θα θελα να ήμουν..

  1. Αντώνη, εσένα δε σε έβαλα γιατί θα ήταν σα να επέστρεφα το κοπλιμέντο 😉
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    Φεγγαροαγκαλιασμένη μου, αν δεν ήταν αμοιβαία τα αισθήματα δε θα είχε και χάρη…

    Παπίτσα, γιατί είμαστε εμείς, γι αυτό 🙂

  2. καλη εβδομαδα σταλαγματια μου!

    τι να πω για τα καλα σου λογια? μονο οτι τα αισθηματα ειναι αμοιβαια!!! (το ξερεις αλλωστε!)

    μια πολυ γλυκεια καλημερα για σενα!

  3. Το ξέρω ότι δεν ήταν αυτός ο λόγος της πρόσκλησης Αντώνη 😉

    Καλημέρα Αύρα μου και καλή εβδομάδα… ναι το ξέρω και σε ευχαριστώ πολύ! 🙂

Σχολιάστε

