Ανακατατάξεις

clowd.jpg

Νέα εβδομάδα, με πεσμένη διάθεση, εξαιτίας του θείου που ακόμα παιδεύεται και υποφέρει στο νοσοκομείο… είναι πλέον θέμα ωρών…

Είχα όμως κι ένα καλό. Άλλαξα όροφο και γραφείο και με χαροποιεί πολύ. Ανεβήκαμε σκαλοπατάκια και βλέπουμε ουρανό!!!
Από την ώρα που κάθησα, έχω δει σχεδόν όλους τους χρωματισμούς που μπορεί να πάρει ένα σύννεφο. Από πορτοκαλί, όταν από πίσω του ο παιχνιδιάρης ήλιος κρύβεται, αλλά μας στέλνει την ζεστασιά του. Μέχρι σχεδόν μαύρα, όταν ο ήλιος φοβάται να εμφανιστεί, γιατί έχει βγει χαμένος στη μάχη της κυριαρχίας του ουρανού.
Χωρίς σύννεφα δεν είδα ακόμα … αλλά δε βιάζομαι καθόλου!!!
 

Η αλλαγή βέβαια σημαίνει και περισσότερες επαγγελματικές υποχρεώσεις, άρα και λιγότερος ελεύθερος χρόνος (τουλάχιστον μέχρι να προσαρμοστώ).
Θα προσπαθώ όμως καθημερινά, έστω και φευγαλέα να έρχομαι στο σπιτάκι μου.
Γιατί αυτό συννεφιάζει όταν είμαι εγώ στα χάλια μου κι είναι υπέρλαμπρο και φιλόξενο, όταν είμαι στα κεφάκια μου.

Καλησπέρα μας και καλή μας εβδομάδα

18 thoughts on “Ανακατατάξεις

  1. Όμορφο το να μπορείς να βλέπεις λίγο ουρανό, έστω και με σύννεφα για την ώρα.Σημαντικό για τον χώρο εργασίας σου. Την συμπαράστασή μας για τον θείο.

  2. Καλησπερα και καλη εβδομαδα.Περαστικα και καλη ανναρωση ευχομαι για τον θειο.Πολλα μπραβο για την αλλαγη στη δουλεια sταλαγματια 🙂

  3. Καλημερα καλημερα τι εγινε να παραγγειλω μεγαλυτερο καλαμι εε??εεε??? 😀

    Κουραγιο καρδουλα μου με το θειο ε,εισαι δυνατο κοριτσι το ξερουμε καλα και οι δυο μας!!

    Να μην συννεφιαζεις…δεν σου παει γυαλιζουν πολυ τα αυτακια σου ντεεεε!!!!
    (Ξερω ξερω θα νομιζεις πως κατι επαθα…τσου απλα εχω καλη διαθεση..)

    Φιλακια πολλα πολλα και ειδικα στην ψυχουλα σου να την ζεστανω ποιο πολυ απο οσο ζεστουλα και υπεροχη ειναι…!!!

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Ψιτ…..το αριθμο καταθεσης να στο δωσω τωρα..???
    Ε τι τσαμπα ελεγα ολα αυτα τοση ωρα??

    χοχοχοχο!!!

  4. Καλημέρα σε όλους και σας ευχαριστώ για τις ευχές για τον θείο. Μάλλον σήμερα θα γίνει το μοιραίο και θα λυτρωθεί επιτέλους από τους πόνους.

    Δελφινάκι μου καλή εβδομάδα και σε σενα 🙂

    Λαχανάκι λες; Μπααααα, αν μου φέρνουν καφέ το πρωί, ζεστό κρουασάν και δε με ενοχλούν… δε θα γίνω 😛
    Πλάκα κάνω ε; (Νομίζω δηλαδή)

  5. Moonchild, εγώ δε διαμαρτύρομαι καθόλου για τα σύννεφα… τα λατρεύω!

    Πάπιε μας, σε ευχαριστώ πολύ 🙂

    Lifewhispers ναι είναι πολύ όμορφο. Φαντάσου τώρα από την αρίστερη πλευρά βλέπω καταγάλανο ουρανό κι από την άλλη κάτι σύννεφα να παίζουν κυνηγητό!!!

    Ζουφ! Στις τρεις καλές κουβέντες η μία δώρο όμως ε; Μη με γδέρνεις… δε βγαίνω βρε πουλάκι μου 😛
    Μου αρέσει που σε διάβασα κεφάτη! Φιλάκια πολλά!

  6. KAΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ . . . .

    Εύχομαι ότι καλύτερο . . για την θεία σου 🙂

    Χαιρομαι που προσπαθεις να αλλάξεις διάθεση και να βλέπεις τα πράγματα καλύτερα βοήθησε και η αλλαγη του γραφείου σε αυτό πολυ σημαντικό

  7. Τρελοφαντασμένη αυτό κάνω… κάνω δήθεν ότι σκέφτομαι κάτι και ρεμβάζω… σε λίγο θα με περάσουν για εντελώς ηλίθιο! 😛

    Lockheart σε ευχαριστώ πολύ… αν και είναι θείος κι όχι θεία… και αν ήταν σε θέση να σου απαντήσει εκείνος θα σου έλεγε: Επ! Για μαζέψου!!!

  8. καλησπερα κ περαστικα στο θειο απο καρδιας..
    κ ευχομαι μαζι με χαρμοσινα να δεις κ τον λαμπερο ηλιο στο παραθυρο του νεου σου γραφειου..

Σχολιάστε

