Tα σκοτεινά της ψυχής μου IV

bloodymoon.jpg

Προσπαθώντας να κάνεις σωστά τα πάντα στη ζωή σου έπεσες σε λάθη. Άλλα ασήμαντα κι άλλα από εκείνα που αφήνουν σημάδια στην ψυχή σου. Σημάδια που οι άλλοι δεν τα βλέπουν κι όμως εσύ, κάθε που κοιτάς τον εαυτό σου στο καθρέφτη τα βλέπεις. Υπάρχουν εκεί. Κατακόκκινα με ανοιχτές πληγές κι όσο και αν γυρνάς το κεφάλι σου από την άλλη για να μην τα βλέπεις, εκείνα εξακολουθούν να υπάρχουν. Αγγίζεις το πρόσωπό σου για να σιγουρευτείς ότι όλα είναι στη φαντασία σου, ότι δεν έχεις κάτι κι ενώ το δέρμα σου είναι λείο, κοιτάς τα χέρια σου που είναι ματωμένα.
Πας να πλυθείς, να διώξεις το μιαρό σου παρελθόν, να εξαγνιστείς, να κοιτάξεις πάλι τον εαυτό σου και να ηρεμήσεις, βλέποντάς σε χωρίς αίματα, χωρίς πληγές, χωρίς θύμησες… και βλέπεις το πρόσωπό του. Εκείνο που πριν από λίγες μέρες χαιρόσουν κι ένιωθες περήφανη που δεν θυμόσουν λεπτομέρειες. Χαμογελάει ειρωνικά και σε απειλεί. Απειλεί πως αν ξεχάσεις, θα σε κατασπαράξει για τιμωρία. Απειλεί πως αν χαρείς λίγο παραπάνω, θα μεταμορφωθεί σε τέρας και θα διαλύσει τη ζωή σου και πως αυτή τη φορά θα το πετύχει, δε θα ξανακάνει λάθος. Απειλεί πως αν ξεχαστείς και πεις ότι είσαι απόλυτα ευτυχισμένη, θα σου θυμίσει πώς είναι η απόλυτη δυστυχία ξανά και ξανά… έτσι για να κάνει το κέφι του, όπως πάντα άλλωστε. 

19 thoughts on “Tα σκοτεινά της ψυχής μου IV

  1. Φιλεναδιτσα κανεις και τιποτα δεν μπορει να χαλασει την ζωη και την ευτυχια σου,μην ξανα ακουσω κατι παρομοιο…
    Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο μα ποσο πολυ χαρουμενη ειμαι που η ζωη σου ειναι τοσο ηρεμη πλεον με παρα πολυ αγαπη και ευτυχια…
    Μην αφηνεις τιποτα και κανενα ουτε στιγμες ουτε σκεψεις να στο χαλασουν …..
    Το κεφαλι ψηλα με εκεινο το μοναδικο χαμογελο σου… 😉

    Ψιτ θελω χαμογελακι και φιλακι…!!!

    Υ.Γ. Ποτε θα παμε για μπυριτσα…χεχεχεχεχε μου εχεις λειψει φιλεναδακι!!!!

    Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

  2. Αγαπητή γράφεις όμορφα…πολύ όμορφα.Ένα θα σου πω όμως.Πως όλα είναι στο μυαλό μας(δάσκαλε που δίδασκες).Και η χαρά και η λύπη και η τιμωρία.Μην αυτομαστιγώνεσαι.Κοίτα το μυαλό σου όπισθεν και δες τί ζητάει.Την καλησπέρα μου

  3. απειλησέ τον κι εσύ! συνήθως αυτοί οι τύποι είναι θρασύδειλοι…πες μου που μένει και σε βοηθάω να τον δείρουμε στην ανάγκη, πάντως μην στενοχωριέσαι.

  4. Ζουφίτσα μου, πότε θα ανέβεις να πάμε για μπυρίτσα; Όποτε θες εγώ είμαι μέσα. 🙂

    Island, συμφωνώ ότι είναι στο μυαλό μας, αλλά μερικές φορές τα βιώματα είναι εκείνα που δεν αφήνουν το μυαλό να πετάξει ελεύθερο και να ζήσει τις στιγμές όπως εκείνες έρχονται!

    Ελένη μου, οι απειλές του σταμάτησαν… το μυαλό μου μερικές φορές στα πιο ασήμαντα πράγματα κολλάει και βλέπει φαντάσματα.

  5. Παπίτσα πάμε; Σήκωσε τα μανίκια κι έρχομαι να σε πάρω 😛
    Ευτυχώς που είναι απειλές του παρελθόντος, που μερικές φορές έρχονται να με επισκεφτούν, έτσι για ένα τσιγάρο… όλο και πιο σπάνια πλέον… ευτυχώς…

  6. τιποτα δεν χαλαει την ευτυχια που νιωθεις αρκει να αφηνεις το παρελθον εκει που ανηκει…στο παρελθον…!

    …ελα λοιπον ντυσου με χριστουγεννιατικη διαθεση και μην αφηνεις να σε »’χαλανε»….

    πολλα φιλια και μια ζεστη καλημερα!!!

  7. Μια πολύ όμορφη εσωτερική ανάγνωση μας χάρισες. Το παρελθόν μας όμως είμαστε εμείς. Μας ανήκει και οι λάθος αποφάσεις του δικές μας είναι. Και δεν είναι μιαρό κάτι που έχεις ζησει. Φιλί και καλημέρα. Σου είπα ευχαριστώ για το μπανεράκι;

  8. Τα σκοτεινά της ψυχής σου,
    τα κρύφια της ζωή μας…
    Αλληλένδετες σκέψεις που κατακλύζουν τους εαυτούς μας!
    Τα σημάδια είναι τελικά κοινά για όλους μας…
    Καλή σου μέρα!

  9. Ζούφι, τα νυχάκια σου είναι κρίμα να τα χαλάσουμε. Εκτός αν θες να πλακώσεις στο ξύλο τις φοβίες και τους συνειρμούς που κάνω μερικές φορές… αλλά έχεις καταλάβει ότι γίνονται όλο και πιο σπάνια ε; 😉

    Αύρα μου,για να ντυθώ με χριστουγεννιάτικη διάθεση, πρέπει να βρω το χρόνο. Ευελπιστώ μέσα στο σκ να τα καταφέρω.
    Φιλάκια πολλα πολλά κι από μένα!

    Βασίλη, για το μιαρό ίσως να έχεις δίκιο, απλά έτσι αισθάνομαι. Ναι σαι καλά καλημέρα και σε εσένα… και ναι με ευχαρίστησες, αλλά δεν ήθελα να το σχολιάσω, γιατί δεν το έκανα για να με ευχαριστήσεις! 🙂

  10. Καλημέρα Αντώνη. Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;
    Το ότι δεν είμαι μόνη μου σε όλα αυτά καλό είναι, αλλά το γεγονός ότι αισθάνονται κι άλλοι τόσο χάλια δε μου αρέσει.

  11. Καλό δεν είναι που είμαστε όλοι ανθρώπινοι; 😉
    Άλλωστε αυτή δεν είναι η ζωή; Με τα καλά και τα άσχημα, με τις ανησυχίες και τις.. ησυχίες της!
    Χωρίς το αλάτι τι θα ήταν η θάλασσα;

    Το σταματώ γιατί έγινα φλύαρος! 😉

  12. οταν εξωτερικευεις αυτα τα ..τσιγαρα.. ομως που σε επισκεπτονται νιωθεις καλυτερα.. ειδικα οταν υπαρχουν ανθρωποι κ καποιοι φιλοι σου που ειναι εκει.. κοντα σου να σου αλλαζουν τη σκεψη κ τη διαθεση.. ειναι πολυ σημαντικο αυτο στη ζωη.. απολαυσε το κ ασε τ ασχημα να περασουν.. καλο απογευμα!

  13. Και τα βιώματα επίσης στο μυαλό μας είναι κούκλα μου.Τα βιώματα είναι μόνο να μας θυμίζουν.Τα καινούρια όμως είναι για να αντικαταστήσουν τα παλιά.Τα καινούρια όταν είσαι έτοιμη ξεκινάς και τα ψάχνεις.Ψάξε λοιπόν.Και δες πού σου αρέσει να πάς

  14. Δεν ειναι αναγκη να καταδυναστευουν το μυαλο μας αυτες οι κακες στιγμες του παρελθοντος… Για παντα.Δεν μπορουμε να το ξεγραψουμε το παρελθον δεν λεω… Προχωραμε μπροστα,να ειναι αυτο η συνηθεια μας.Βοηθαει.Την καλημερα μου σταλαγματια,καλο σ/κ να εχεις…

  15. Αντώνη, μου αρέσει να γίνεσαι φλύαρος… και το ξέρεις! 😉

    Παπίτσα κατέβασέ τα, κάνει κρύο… όταν είναι θα σου πω! 🙂 Φιλάκι γλυκό για ένα όμορφο σαββατοκύριακο!

    Island, μια χαρά είμαι. Ένα ξέσπασμα ήταν και μία φοβία που ναι μεν υπάρχει, αλλά δε με νικάει 😉

    Πάπιε μου, σε ευχαριστώ πολύ και σε εσένα το ίδιο εύχομαι… να πάρεις την παπίτσα και να πάτε βολτάκι ε;

    Αυρά, ευχαριστώ πάρα πολύ. Ήταν πολύ γλυκό! 🙂

Σχολιάστε

