Μέθυσα πάλι απόψε…

62621-honey_and_the_moon_by_cosmosue.jpg

Κάθισα στο μισοστολισμένο μου σαλόνι κι έκατσα να σκεφτώ για ν’ απαντήσω στο παιχνίδι του Αντώνη…. με τι μεθάω. Έβαλα στο ποτήρι μου λίγο κόκκινο κρασί, έβαλα στο ραδιόφωνο Μελωδία κι αφέθηκα στις μουσικές.
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, η μουσική με συνοδεύει σε ό,τι και να κάνω. Και στην χειρότερη ψυχολογική κατάσταση να βρίσκομαι, βάζω τραγούδια που θα με κάνουν ακόμα πιο χάλια. Μεθάω σε ένα ερωτικό τραγούδι και παρασύρομαι στα λόγια του, κλείνοντας τα μάτια, ζώντας ξανά και ξανά μαγευτικές στιγμές του παρελθόντος. Αφήνομαι σ’ ένα καταθλιπτικό τραγούδι και τραγουδάω νιώθοντας καυτά δάκρυα να με συνοδεύουν στη θλίψη μου. Και τις δύο αυτές εκφάνσεις μου τις αγαπάω και τις απολαμβάνω στο έπακρο κάθε φορά.
Μεθάω σε μια απογευματινή βόλτα, ένα χειμωνιάτικο απόγευμα στην παραλία. Εκεί που η θάλασσα αγριεμένη παλεύει με τις ερινύες της μεσοπέλαγα, εκεί που τα κύματα αγκαλιάζουν το ένα το άλλο κι όσο γέρνει ο ήλιος στη δύση του, το πάθος τους καταλαγιάζει κι ηρεμούν για να τον αφήσουν να ξαπλώσει γλυκά γλυκά στο στρώμα τους.  Χαζεύω με τις ώρες τα ταξίδια που κάνουν τα σύννεφα, γκρίζα παλέτα σε σκούρο φόντο, οδεύοντας για κάπου, που αμφιβάλλω αν και τα ίδια γνωρίζουν για πού… αλήτικες ψυχές, αλήτικα γυρνούνε.
Μεθάω
στο βλέμμα του, κάθε που γέρνει να με φιλήσει, δευτερόλεπτα προτού κλείσει τα μάτια του και παρασυρθεί στο ερωτικό μας κάλεσμα. Μια ματιά του, χείμαρρος λέξεων που δε χρειάζεται να ειπωθούν…
στο χαμόγελό του, κάθε που βρισκόμαστε σε μια παρέα και μιλάμε σε διαφορετικά πηγαδάκια ο καθένας και στο παιχνιδιάρικο κλείσιμο του ματιού του…
στα χάδια του, τρυφερά και απαλά στην αρχή και όλο πιο απαιτητικά λίγο πριν χαθεί μέσα μου για να με παρασύρει σε βόλτες ηδονής και απόλαυσης, πρωτόγνωρης κάθε φορά…
 

Είναι πολλές, μικρές και καθημερινές στιγμούλες που με μαγεύουν, με μεθούν και τις αναπολώ άπληστα  κάθε φορά κι ας έρχονται καινούργιες….Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα πολλά, αλλά ήρθε η ώρα να ξενερώσω με τη δουλειά που μου κλείνει το μάτι, θεωρώντας ότι θα με μεθύσει…  

Καλή μας εβδομάδα και καλές μας γιορτές!!!   

14 thoughts on “Μέθυσα πάλι απόψε…

  1. Αφήνεις με έναν όμορφο τρόπο να σε μεθούν τέτοιες στιγμές. Δίνεις και παίρνεις σε έναν χορό ανταλλαγής.
    Ακόμα και στο μελαγχολική μουσική, όταν νομίεις πως μόνο αυτό σου δίνει, εσύ πάλι του δίνεις κάτι απο σένα… κι ας είναι δάκρυ!
    Όμορφη μέθη… καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα
    Σε ευχαριστώ που δέχτηκες την πρόσκληση Σταλαγματιά!

  2. σταλαγματια καλημερα καλη εβδομαδα ενιωσα καπως σαν.. να εφευγα ταξιδι.. την ωρα που το διαβαζα.. ειναι πολυ ομορφο το μεθυσι ης θαλασσας.. κ της μελανχολιας των ηχων του πονου .. μα κ της αγαπης.. μιας κ αυτες οι μουσικες ειναι αισθηματα ποιο πολυ..

  3. Αντώνη, εγώ σε ευχαριστώ, σου ξαναείπα ότι μου άρεσε πολύ αυτό το παιχνίδι και «έπαιξα» με μεγάλη χαρά.
    Καλή εβδομάδα να έχεις κι εσύ… μεθυστική 🙂

    Καλημέρα Μαρία μου, σε ευχαριστώ.

    Ωκεανέ, χαίρομαι που έφυγες ταξίδι, ελπίζω να ήταν όμορφο!

  4. σταλαγματια μου εσυ ..γλυκεια και ευαισθητη…πολυ ωραια μας τα ειπες, με αγγιξες απιστευτα…οπως παντα αλλωστε!

    καλη σου μερα!

  5. μονο ομορφο;; οταν διαβαζω για την μαγισσα μου… το ταξιδι ειναι … αταξιδευτο… δεν τελειωνει ποτε.. φαντασου τωρα να διαβαζω μαζι κ για την αγαπημενη μου μουσικη.. καλο βραδυ!

  6. Αύρα, έχεις ακούσει το λαϊκό άσμα έτσι; Αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου! 🙂

    Παπίτσα, πολύ μου αρέσει που το έκανα αυτό!

    Ωκεανέ, κάπως έτσι είναι κι ο καλός μου, έχει αρχίσει να ζηλεύω τα ψάρια… έχε το νου σου ε; 😛

    Lockheart, σε ευχαριστώ πολύ και εννοείται ότι εύχομαι το ίδιο και για σενα! 🙂

    Moonchild κι εσένα σε πιάνουν κρίσεις μαζοχισμού ε;
    Καλησπέρα!

  7. κ καλα κανεις.. ξερεις τι ειναι.. να ρχετε γοργα.. βασσιλικα.. μια πανεμορφη βασσιλισα(συναγριδουλα..) της θαλασσας στο οπτικο σου πεδιο;;; ειναι μοναδικος ο τροπος που ερχονται.. εμφανιζονται αποτομα αναπτυσουν ταχυτητα μα σαν αποφασισουν να ρθουν κοντα γυρνουν στο πλαι να σε δουν καλυτερα.. για ελαχιστο χρονο κ μετα (αν δεν προλαβεις..) εξαφανιζονται..

    Υ.Γ. τωρα ειναι αργα.. για να προσεξω..χαχαχα..

  8. Ζούφι, ποια παρέα μου που κοντεύουμε να ξεχάσουμε η μία και τη φωνή ακόμα της άλλης, ε; ε; ε;

    Ωκεανέ, έχετε σοβαρότατο πρόβλημα (πληθυντικός ευγενείας)

Σχολιάστε

