Πάμε βόλτα;

loveu.jpg

– Θέλω να πάω μια βόλτα, δεν αντέχω άλλο δουλειά – σπίτι.
– Εντάξει καρδιά μου, αύριο, ό,τι ώρα τελειώσουμε θα πάμε  βολτίτσα.
– Και γιατί δεν πάμε τώρα;
– Είναι 3 το πρωί!!!
– Και;
3:15 το αυτοκινητάκι μας ανηφόριζε στο Λυκαβηττό.
Δεν ήμασταν οι μόνοι τρελοί στην Αθήνα, υπήρχαν κι άλλοι.
Ζευγαράκια που κάθονταν  στη ζέστη του αυτοκινήτου τους, βλέποντας τη θέα…μια Αθήνα ντυμένη στα γιορτινά της.
Όμορφη που φαντάζει από εκεί ψηλά!
Άλλα αυτοκίνητα με θολωμένα τζάμια… χαμογελάσαμε κι οι δύο κατανοώντας απόλυτα την κατάσταση…
Κάποιοι πιο τολμηροί, είχαν βγει στο κρύο και κάθονταν αγκαλιά επάνω στο πεζούλι…
     Πάμε;
     Ό,τι πεις αφεντικό, κούμπωσε το μπουφάν σου και φύγαμε.   
………………………………………………………………………
–     Θέλω να με κρατάς αγκαλιά.
      Θέλω να χαμογελάς.
    Αν με κρατάς αγκαλιά , θα χαμογελάω.
    Αν σε κρατάω αγκαλιά κι εγώ θα χαμογελάω.   ………………………………………………………………………    

26 thoughts on “Πάμε βόλτα;

  1. Aυτά τα ξαφνικά ρε σύ είναι τα καλύτερα…και παραδέχομαι ότι μου έχουν λείψει…γιατί κάτι φλασιές τις παθαίνω πρέπει να πω!

  2. Φεγγαρένια μου, καλού κακού μία πλεξούδα σκόρδα λέω να την κρεμάσω 🙂
    Καλημέρα!

    Moonchild, ως έμεση σπόντα στον καλό σου την λαμβάνω την απάντηση 😉

  3. Αχ…και τι τον περιμενει ακομααααααααα!!!!
    Παραδεισενια ευτυχια και την αξιζεις…

    Καλημερα καρδουλα και φροντισε για την πλεξουδα εεεεεεεε!!!!!

    😀 😀

  4. Αντώνη μου και μέλι μη σου πω….
    Α! Ξέχασα, μας συγχωρείτε πολύ για το χθεσινό αποτέλεσμα ε; 😛 (στο ποδόσφαιρο λέω, μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις)

    Ζούφι, θα τρέξω να πάω να πάρω από τη λαϊκή!
    Ευχαριστώ κοριτσάκι! 🙂

    Αύρα μου και σε σενα μια από τα ίδια εύχομαι!

    Ωκεανέ, όχι δε θα το παραλείψω! 😛

  5. Και να ήθελες να πας στον Λυκαβηττό Παιχταρά μου, κομματάκι δύσκολο το κόβω. Αλλά και πάλι τι να τον κάνεις τον Λυκαβηττό, όταν έχεις δίπλα σου τη φατσούλα του;
    Μου τον φίλησες; Ε; Ε; 🙂

  6. Μάνο, ελπίζω να έκανες πράξη κάποια από τις ιδέες της κυρίας πιο πάνω. Αλλιώς θα σου γκρινιάζουμε όλες μαζί!

    Καλημέρα πάπιε μας, ελπίζω να είναι καλύτερα το χέρι της παπίτσας σου!!!

    Lifewhispers, ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε!!!

    Garbofanoula, καλώς μας ήρθες και σε ευχαριστώ. Θα διαβάσεις και τέτοια και αστεία και σκοτεινά… απ’ όλα έχει ο μπαξές μας! 🙂

  7. Καλημερα αγαπητη σταλαγματια.Ναι ειναικαλυτερα κατα πολυ τα χερια της Daisy.Σε ευχαριστει πολυ για το ενδιαφερον σου.Και παλι καλημερα ευχομαι.

  8. Lockheart, αυτά είναι ναι… βέβαια «ξέχασα» να σας πω πως η βραδιά τελείωσε το ίδιο αναπάντεχα.
    Μετά από δέκα λεπτά του είπα πως κρυώνω κι αφού με κοίταξε λίγο περίεργα….. μου είπε να σηκωθώ να φύγουμε!!! 🙂

    Λάχανο, εσύ ήσουν εκείνη που ακουγόταν από το διπλανό αυτοκίνητο με τα θολωμένα παράθυρα;

    Garbofanoula, το λαχανάκι όλο σε κάτι τέτοια μέρη θα το συναντάς! 🙂

    Πάπιε να της δώσεις τις ευχές μου.

    Αντώνη, ελπίζω αργότερα να καταφέρω να έρθω με την ησυχία μου και να δω το παιχνιδάκι για το οποίο με προσκαλείς πάλι!!! 🙂 🙂

    Μαράκι, καραμέλα με γεύση δύο τριαντάφυλλων μαζί 😉

  9. Ποια τιμή να υπερασπίσει η ξετσίπωτη;

    Μαρία, ναι ήταν μια από τις ωραιότερες βόλτες 🙂

    Η φωνή σου μαπίτσα είναι χαρακτηριστική, ό,τι και να φορέσεις έχω καλή ακοή εγώ 😛

Σχολιάστε

