Tα τραγούδια που αγαπάω

Τραγούδια που με αγγίζουν. Αυτό είναι το νέο παιχνίδι-πρόκληση του Αντώνη και ομολογώ ότι από εχθές που το είδα σκέφτομαι πότε θα βρω χρόνο να απαντήσω.
Όσοι με διαβάζετε, έχετε καταλάβει ότι δε ζω χωρίς μουσική, γι αυτό και αποφάσισα να μην επιλέξω έναν συγκεκριμένο αριθμό τραγουδιών και να πω τους λόγους που εκείνα με αγγίζουν, αλλά να ξεκινήσω να γράφω κι ό,τι βγει.
Υπάρχουν οι μπαλάντες, οι ερωτικές. Εκείνες που τις έχω συνδέσει με πρόσωπα και καταστάσεις της ζωής μου. Εκείνες που στο άκουσμά τους ένα δάκρυ μπορεί και να μου κάνει παρέα, εκείνες που θα με μεταφέρουν στο παρελθόν για να ξανανιώσω το χτυποκάρδι της στιγμής, τη γλυκόπικρη γεύση από ένα χάδι, το ζεστό άγγιγμα μιας σιωπηρής στιγμής… 
«Ανάθεμά σε, δε με λυπάσαι που καίγομαι και λιώνω,
που μ’ έκανες και σ’ αγαπώ και τώρα μαραζώνω…» έλεγε ο Παντελής στη Μυροβόλο της Πάρου κι εγώ με την αλμύρα της θάλασσας ακόμα επάνω μου, σκεφτόμουν εκείνον που θα έρθει κάποια στιγμή να μου κλέψει την καρδιά… μέχρι που κάποια στιγμή εκείνος εμφανίστηκε κι επιτέλους το τραγούδι απέκτησε παραλήπτη. Από τότε το άκουσα πολλές χρονιές, από τον ίδιο πάντα τραγουδιστή, στο ίδιο πάντα μέρος. Άλλοτε με γλυκά χαμόγελα κι άλλοτε…
«Μη γυρίσεις, τίποτα μη ζητήσεις για ένα χάδι μη με χαραμίσεις…» Καθισμένη σ’ ένα τραπέζι στον Σταυρό του Νότου, άκουγα τον Πάνο Κατσιμίχα να το τραγουδάει και παρακαλούσα μέσα μου να μην έρθει εκείνη η ώρα που θα το αισθάνομαι δικό μου αυτό το τραγούδι… και τώρα σε μία κρίση μαζοχισμού παραδέχομαι ότι μου αρέσει που δεν βγήκε η ευχή μου…Μου αρέσει που το σιγοτραγουδούσα μετά από χρόνια, με κλειστά τα μάτια και λιώμα στο μεθύσι παρακαλώντας μία να μη γυρίσει και μία να γυρίσει κι ας με χαραμίσει… όπως κι έκανε κάποιος κάπου κάποτε…
«Σε φωνάζω και να μ’ ακούσεις δε μπορείς, ξημερώνει κι εσύ δε λες να ‘ρθεις…» Λυκαβηττός, ο Μάλαμας να το τραγουδάει κι η Χαρούλα να τον παρακολουθεί, κι εγώ να κοιτάζω τον ορίζοντα που είχε βαφτεί μοβ και να το τραγουδάω πιστεύοντας πως θα το νιώσει και θα με ακούσει και θα έρθει…
«Έλα λίγο, μόνο για λίγο, ζω και ξανά ζω κάθε μας στιγμή, σε τόπο μυστικό καρδιά μου σ’ ανταμώνω…» Ένα cd αφιερωμένο από εμένα, μία τηλεφωνική γραμμή μονίμως κατειλημμένη, γέλια, συζητήσεις, δάκρυα, απόλαυση, ηδονή, αγάπη, προδοσία… όλα σε μια στιγμή. Σε εκείνη την μικρή στιγμή που ανταμώσαμε σε τόπο μυστικό και γδάραμε τις σάρκες μας και ξεσκίσαμε τις ψυχές μας και μείναν οι πληγές μας και πονάνε, σπάνια ευτυχώς… μα πάντα μυστικά…
«Κάθε που νιώθω μοναξιά, σκέφτομαι πως υπάρχεις και θέλω να ‘ρθω εκεί κοντά, τίποτα να μην πάθεις»….το σιγοτραγουδάω παντού και πάντα…χρόνια τώρα, είτε μόνη μου πίνοντας ένα ποτηράκι κρασί, είτε έχοντας τον καλό μου στην αγκαλιά μου, περιμένοντας πάντα να ακούσω τα σχόλιά του για την γαργαριστή φωνή μου και να ξεκινήσει μία ακόμα μάχη για τα ξενέρωτα τραγούδια που ακούω… 

Επιτρέπεται να το χωρίσω σε ενότητες αυτό το παιχνίδι;  

Καλησπέρα σε όλους J  

22 thoughts on “Tα τραγούδια που αγαπάω

  1. πολυ καλοοο οσο για τα τραγουδια..αχ.. ολοι τα χουμε τραγουδισει πιστευω.. οι σκεψεις κ οι στιγμες αλλαζουν μα το θαλασοδαρμενο πλοιο της μουσικης συνεχιζει το ταξιδι στον κοσμο κ τους ανθρωπους.. ξαναμανα καλη σου μερα!

  2. Πολύ όμορφα τραγούδια…
    Όμως αυτό που έχει μιλήσει και σε μένα είναι αυτό το τελευταίο…
    θα πλέξω χρώμα της φωτιάς… με το χαμογελό σου…

    Σε ευχαριστώ που δέχτηκες Σταλαγματιά
    Καλή σου μέρα!

  3. Απο ολα οσα διαλεξες εμενα αγαπημενο και πολυ καλο το μη γυρισεις των Αδελφων Κατσιμιχα.Οχι οτι τα αλλα δεν ειναι εξαιρετικα αλλα αυτο ειναι το πιο καλο απο τα αγαπημενα σου.Κατα τη γνωμη μου παντα 🙂 Την καλησπερα μου.

  4. Μη γυρίσεις, τίποτα μη ζητήσεις για ένα χάδι μη με χαραμίσεις = Ένα απο τα αγαπημένα μου.

    Καλές γιορτές σου εύχομαι να περάσεις όμορφα και το νέο έτος να σου φέρει υγεία και κάθε ευτυχία.

  5. Αγαπημενο μου φιλεναδακι τελικα εχουμε και μερικα κοινα γουστα στη μουσικη…ουφ μου εφυγε ενα βαρος…
    Απλως δεν θα θελα να βρεθω στο σκυλαδικο μονη με τον καλο σου χαχαχχαχαχαα 😀
    Ειμαι σιγουρη πως ειναι επιλογες καρδιας αυτα που ανεφερες…

    Φιλια πολλα πολλα στο μαγουλακι σου (στο ενα εεεε μην καλομαθαινεις..!!!)

    Καληνυχτα ομορφια μου.

  6. Υπέροχα τραγούδια αγαπάς, να είσαι πάντα ευτυχισμένη σταλαγματιά μου. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές να έχεις… Φιλιά ((και στα δυο μαγουλάκια εγώ, θα σου κλέψω κι ένα από το στόμα)

  7. έπεσα πάνω στο ημερολόγιό σου σταλίτσα και μ’ αρέσει!
    καλώς σε βρήκα, αν και απουσιάζεις μέρες!
    να περνάς όμορφα και ελπίζω όταν σε ξαναδιαβάσω να δω τις χριστουγεννιάτικες εμπειρίες σου!
    καλή χρονιά να έχεις!
    (α! μας αρέσουν οι ίδιες μουσικές!)

Σχολιάστε

