Πάει ο παλιός ο χρόνος…

champagne2_g.jpg

Κι άλλος ένας μόλις άνοιξε την πόρτα και μπήκε. Είτε του ανοίγαμε με χαμόγελα είτε του λέγαμε ότι δεν τον θέλουμε, εκείνος θα ερχόταν, με το έτσι θέλω.
Έζησα έντονα τη χρονιά που μας αποχαιρέτησε. Έζησα πολλά, καλά και άσχημα, όμορφα και τραγικά. Έκλαψα τόσο ώστε να νιώθω ότι δεν έχω άλλο, γέλασα τόσο ώστε να νομίζω ότι τελικά ο Θεός με αγαπάει. Κατάφερα να εκτιμώ κάποιες φορές τις μικρές καθημερινές απολαύσεις, όπως μια ματιά ή ένα χάδι κι εκείνη τη στιγμή να κλείνω τα μάτια και να γεμίζω πληρότητα. Συναισθήματα, σκέψεις, καταστάσεις, θέλω να πιστεύω πως με έκαναν καλύτερο άνθρωπο.
Τρέξιμο για την ανακαίνιση του πατρικού μου, γάμος, ταξίδια, ένας άνθρωπος που με αγαπούσε παρ’  όλα αυτά πήγε να μου κάνει κακό, ένας θάνατος, γέλια, χαρές, λύπες… είχε τα πάντα αυτή η χρονιά που πέρασε.
Χάρηκα που έφυγε όμως. Δεν μπορώ να ζυγίσω τα καλά της με τα άσχημα, δεν ξέρω προς τα πού θα γείρει, απλά θέλω να την ξεχάσω.
Στόχους για την επόμενη δε θα βάλω.
Φέτος απλά θα ευχαριστήσω το Θεό ή τη Μοίρα ή ό,τι άλλο υπάρχει και μας κινεί που έχει καλά εμένα, αλλά περισσότερο τους ανθρώπους που αγαπάω. Θα παρακαλέσω να μη μου πάρει κανέναν δικό μου άνθρωπο τόσο απότομα και βίαια, όπως έκανε στο τέλος του 2007. Θα χαμογελάω κάθε φορά που θα βλέπω ένα λουλούδι στο μπαλκόνι μου να ανθίζει, κάθε που ο καλός μου μέσα στον ύπνο του θα γυρνάει για να χωθεί στην αγκαλιά μου και να κλείσει το πρόσωπό του στο λαιμό μου, κάθε φορά που η μητέρα μου δε θα καταλαβαίνει τi σόι νοικοκυρά είμαι εγώ που δε σερβίρω τους καλεσμένους μου με δίσκο, παρά προτιμώ να φέρνω τα ποτήρια στα χέρια, κάθε που θα βλέπω την παρέα μου να τσακώνεται και να φωνάζει για το αν το γκολ του Ολυμπιακού ήταν οφσάιντ (ποτέ τα γκολ του Ολυμπιακού δεν είναι οφσάιντ). Θα καλημερίζω τον άγνωστο που μένει στην ίδια πολυκατοικία και τον συναντάω στην είσοδο…Απλά πράγματα, καθημερινά… για τα υπόλοιπα έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε λόγο.

Καλή μας χρονιά σε όλους με υγεία και πολλές πολλές μικρές στιγμές ευτυχίας.

15 thoughts on “Πάει ο παλιός ο χρόνος…

  1. Καλή Χρονιά!!!
    Υγεία και χαρά. Εύχομαι όλες σου οι επιθυμίες να γίνουν πραγματικότητα φέτος!
    Να είσαι πάντα καλά για να ζεις κάθε μέρα τη ζωή σου έντονα.
    Χρόνια Πολλά… Χρόνια καλά! 😉

  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ :)…

    Σου ευχομαι οτι καλυτερο για το νεο ετος μεσα απο την καρδια μου 🙂

    ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑ και οτι οτι επιθυμεις :)!!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

  3. Αντώνη μου, καλή χρονιά και σε εσένα. Με πολλά όμορφα ταξίδια, πολλές απορίες της Παρασκευής :P, με όμορφα παιχνίδια και πάνω απ’ όλα με υγεία!

    Φεγγαρένια μου, επίσης κι εσύ ό,τι επιθυμείς να το κρατήσεις στην αγκαλίτσα σου! 🙂

    Lockheart Kαλημέρα και καλή χρονιά. Με εσωτερικές αναζητήσεις και πολλά αληθινά χαμόγελα!

    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Βασίλη. Με άπειρες ευχές για υγεία και ευτυχία!

  4. καλη χρονια σταλαγματια κ ευχομαι η νεα χρονια να ναι τοσο ομορφη οσο το κειμενο αυτο.. κ να μην εχει φερει ασχημες στιγμες κ πονο για κανεναν ανθρωπο..

  5. καλημερα σταλαγματια γιατι οχι;; γιατι να μη γινεται..; η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια.. κ ξερεις οτι κ εγω πονεσα παρα πολυ αυτη τη χρονια..μα .. ελπιζω..

  6. καλη χρονια σταλαγματια μου…να ειναι μια εντελως διαφορετικη χρονια η φετινη ακριβως οπως το ποθει η καρδια σου…να μεινουν ομως ιδια εκεινα τα αγαπησιαρικα κυριακατικα πρωινα που μας ειχες γραψει…θυμασαι???

    σε φιλω!

  7. Καλημερα ομορφια μου,
    καλη χρονια φιλεναδακι μου!!!
    Σου ευχομαι καθε επιθυμια σου να παρει σαρκα και οστα..
    Οι ασχημιες του παλιου χρονου να φυγουν μακρια και η ψυχουλα σου να μοιραζει μονο χαμογελα μιας και ειναι τοσο υπεροχη που μονο ευτυχια θα πρεπει να γεμιζει…

    Να σου ευχηθω κατι που επιθυμω πολυ????

    Φετος….να….γινεις…..
    ……..
    …………………

    οχι οχι να μην μεγαλωσουν τα αυτακια σου αλλο….

    χαχχαχαχχαχαα

    Να σου χαρισει ο νεος χρονος ενα..μωρακιιιιιιιιιιι!!!!
    Θα γινεις υπεροχη μανουλα το ξερω καλααα!!!

    Και θα σου χαρισει τα παντα ειμαι σιγουρη…

    Φιλακια καρδουλα μου!!

    🙂

  8. Καλημέρα Ωκεανέ, κι εγώ ελπίζω, απλά δεν είμαι τόσο αισιόδοξη όσο εσύ. Εσύ να μην αλλάξεις όμως ε; 🙂

    Αύρα μου γλυκειά, καλημέρα και Καλή χρονιά (και από εδώ). Σε ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα για το χρόνο που ήρθε. Να σου πάνε όλα καλά!
    Φιλάκια πολλά πολλά

    Ζούφι, έτσι κι ευχόσουν να μεγαλώσουν κι άλλο τ΄ αφτάκια μου, θα είχαμε πρόβλημα… γέφυρα επικοινωνίας θα στήναμε 😛
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου κι ελπίζω να πιάσουν 😉
    Να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς και να είσαι καλά!
    (Εχεις προσέξει ότι πλέον δε γκρινιάζω έτσι; )

    Weirdo σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά κι εσύ και να περάσεις μια χρονιά γεμάτη με όμορφα χαμόγελα! 🙂

  9. Είθε ο νέος έτος, να σε ολοκληρώσει ως άνθρωπο!!! (ελπίζω να το κατάλαβες :P, αν πάλι όχι δε μπορώ να κάνω κάτι 😀 )

Σχολιάστε

