Οι στόχοι μιας νέας νοικοκυράς για το 2008

Κι έρχεσαι λοιπόν και λες πως τώρα που άλλαξε ο χρόνος θα βρίσκεις λίγο χρόνο για τον εαυτό σου περισσότερο. Κάθε βράδυ θα βουρτσίζεις τα δόντια σου, όπως επίσης θα καθαρίζεις το πρόσωπό σου από το μακιγιάζ.
Θα προσπαθείς να μη σωριάζεσαι στον καναπέ με τις πιτζάμες, αλλά να κάθεσαι απέναντι στον άντρα σου και να του προκαλείς αναστάτωση με το λάγνο και όλο υπονοούμενα βλέμμα σου.
Δε θα αφήνεις τα ασιδέρωτα να γίνονται σαν τα Λευκά Όρη, αλλά κάθε δύο τρία πλυντήρια θα σιδερώνεις, έτσι ώστε να μην εμφανιστεί κανένας λύκος στην αποθηκούλα για να σε κοιτάξει εκείνος με λάγνα μάτια και κατάλευκα δόντια (τα όποια δε χρειάζεται καν να βουρτσίσει).
Επίσης, δε θα πηγαίνεις στο σπίτι μετά τη δουλειά για να μαγειρέψεις ό,τι σου κατεβάσει εκείνη τη στιγμή η γκλάβα σου, αλλά θα έχεις φροντίσει από την προηγούμενη νύχτα να έχεις έτοιμο το φαγητό σας. 

Έλα Αλέκοοοοοο, το διάβασες; Τιιιιιιιιιιιι; Γελάς ακόμααααααα;
 Πέρασαν οι δέκα πρώτες μέρες του νέου χρόνου και αν εξαιρέσουμε τις 4 που ήμουν εκδρομή, όχι μόνο δεν κατάφερα να υλοποιήσω κάτι απ’ όλα αυτά, αλλά έχω φτάσει σε ένα σημείο που περπατώ και σέρνομαι.
Τα βράδια πριν πέσω για ύπνο, η σκέψη ναι μεν περνάει από το μυαλό μου, αλλά το σώμα μου δεν ακολουθεί τη σωστή πορεία, τα πόδια μου πάνε από μόνα τους στο κρεβάτι. Βούρτσισμα το πρωί, ντεμακιγιάζ…… αν δε χαλάσει στον ύπνο, ποιος ο λόγος να βάφεσαι με την τσίμπλα στο μάτι;
Λάγνο βλέμμα στον αντρούλη μου, γεμάτο υποσχέσεις; Δηλαδή για ποιο λόγο να μην τον κοιτάω λάγνα κουκουλωμένη στον καναπέ με το πάπλωμά μου και να του βάζω κουίζ για το τι τον περιμένει κάτω από τις κόκκινες πιτζάμες μου;
Όσο για τα ασιδέρωτα, γιατί παρακαλώ να μην γίνονται βουνό; Έχουν πολλοί την ευκαιρία να κάνουν ορειβασία μέσα στο ίδιο τους το σπίτι; Θα μου πείτε τώρα ότι ανέφερα κάτι για λύκους; Και; Άλλοι έχουν κροκόδειλους για pet, εγώ θα έχω λύκο!!!
Για το θέμα του μαγειρέματος λέω να συνεχίσω την ίδια παράδοση. Αν δεν έχει μαγειρέψει κάτι η μανούλα, που να μπορώ να το μεταφέρω με τάπερ, θα κάνω την τελευταία στιγμή ό,τι κατεβάσει η γκλάβα μου. Πλέον αποτελεί παράδοση και εγώ είμαι άνθρωπος που τηρώ τις παραδόσεις… αμ πώς!!!! 
 Καλό μας Σαββατοκύριακο με πολλά γέλια και ξεκούραση για όσους την έχουν ανάγκη!

P.S. Δεν απαντάω στα σχόλιά σας όχι από σνομπαρία, αλλά επειδή έχω απίστευτη δουλειά. Θέλω να πιστεύω ότι τη Δευτέρα θα το κάνω, όπως επίσης πως θα περάσω και από τις σελίδες σας… μου λείψατε!

8 thoughts on “Οι στόχοι μιας νέας νοικοκυράς για το 2008

  1. Καθε αρχη και δυσκολη δεν λενε ; Ισχυει και σε καθε ξεκινημα καθε νεας χρονιας.Σταλαγματια σου ευχομαι καλο σ/κ να εχεις.

  2. καλημερα! εχω δωσει και δινω ακομη ενα σωρο απο τετοιες υποσχεσεις , κυριως στον εαυτο μου.
    Αλλοτε τις ψιλοκραταω , αλλοτε περναω αλλα δεν αγγιζω!!!

    Θα σου δωσω λοιπον μια συμβουλη μια »εμπειρης» συζυγου (χιχιχιχι…μην γελας σε ακουω!)

    να χαρεις το γεγονος οτι εχεις να κανεις με τον εαυτο σου και τον αγαπημενο σου…μην ζοριζεσαι.Μεγαλα παιδια εισαστε…..ΓΙΑΤΙ οταν ερθει ενα παιδακι τοτε να δεις ζορια!Τωρα γυρνα πλευρο αγκαλιασε τον καλο σου και ασε τα ασιδερωτα να μαζευονται.Στη μετα παιδι εποχη , θα εχεις μια γυναικα να σε βοηθαει στις δουλειες, τι στο καλο εν ετη 2007 μια βοηθος επιβαλλεται!

    συμφωνεις?

  3. Ευχαριστώ όλους σας για τα λόγια συμπαράστασης.
    Ενταξει δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα παρουσίασα τα πράγματα, όμως σίγουρα με τον καιρό, όλα θα πάνε καλύτερα.

    Αύρα μου, ήδη ψάχνω για μία γυναίκα να με βοηθάει! 😉

    Φιλάκια πολλά σε όλους

Σχολιάστε

