Μια αιφνιδιαστική καλημέρα

Σήμερα το πρωί έκλαψα γιατί ήμουν μπροστά την ώρα που ένα πανέμορφο μπουμπούκι στο μπαλκόνι μου, άνοιξε για να με καλημερίσει και ν’ απλώσει τα μουδιασμένα του πέταλα στο χάδι του ήλιου. 

 Το είχα φυτέψει εγώ, μη με ρωτήσετε πώς το λένε… το είχα πάρει από ένα μαγαζάκι λίγο πιο έξω από την Τρίπολη και τότε μου είπε η κυρία που μου το πούλησε, πως θα τρελαθώ με την ομορφιά του. Είχε απόλυτο δίκιο.

Τα πέταλά του έχουν αποχρώσεις από κίτρινο, πορτοκαλί, κόκκινο, μοβ…

 Εντάξει εντάξει είπαμε είμαι χαζορομαντική… σταματάω! :P

12 thoughts on “Μια αιφνιδιαστική καλημέρα

  1. Βασίλη λες να μην ήθελα κι εγώ; Αν όμως έχεις προσέξει έχω πολύ καιρό να ανεβάσω φωτογραφία που να την έχω τραβήξει εγώ.
    Είμαι από εκείνους που ακόμα δεν έχουν ψηφιακή φωτογραφική μηχανή (μη γελάσεις) και το κινητό μου για κάποιον ανεξήγητο λόγο, κάποια μέρα των ημερών σταμάτησε να δουλεύει (έχω προϊστορία με τα κινητά, κανένα δε βγαίνει σώο από τα χεράκια μου) και είναι εδώ και αρκετές μέρες στο γιατρό. Εγώ τη βγάζω με ένα του 1800. Άρα νομίζω ότι δικαιολογούμαι!

  2. Διηανείρα καλημέρα 🙂

    Roadartist, μερικές φορές όμως μας κάνει να ονειροβατούμε και να να μην έχουμε συναίσθηση του τι γίνεται στην πραγματικότητα!

    Μαρία, έλα για καφέ… ακόμα ανοιχτό είναι 🙂

  3. Μη σταματάς!!!
    Λείπουν τέτοιες συναισθηματικές εκδηλώσεις από τη ζωή μας. Τις λίγες φορές που υπάρχουν πρέπει να τις απολαμβάνουμε. Σε ζήλεψα!
    Καλή σου μέρα Σταλαγματιά!

Σχολιάστε

