Η γη μου εσύ, ανάσα μου κι αέρας

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
τα χρόνια μου είχαν ρίζες, ήταν δέντρα
που τα ‘ντυσε με φύλλα η καρδιά
και τα ‘φησε ν’ ανθίζουν μες στην πέτρα
 

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
Οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση
Οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν, νησιά
που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει
 

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
Η νύχτα εσύ, το όνειρο της μέρας
Μικρή πατρίδα, σώμα μου κι αρχή
Η γη μου εσύ, ανάσα μου κι αέρας
 

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
Ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
Σε όνειρα, σε αισθήματα υγρά
το μυστικό τον κόσμο ν’ ανασάνει  

a14.jpeg

7 thoughts on “Η γη μου εσύ, ανάσα μου κι αέρας

  1. Σε βρήκα παλι!! Μεσω αλλων γιατι σε μενα στο σχόλιο σου που αφησες δεν εβγαζε εδω, αλλα το θεμα ειναι οτι σε βρηκα.
    Το τραγουδι απο τα καλυτερα και τα πιο ευαισθητα..
    Φιλια σταλαγματιά μου

Σχολιάστε

