Καλοκαίρι μέσα μου

thirasia.jpg

Χειμώνας ήταν και πέρασε.
Θα μου πεις εσύ τον αγαπάς το χειμώνα, γιατί χαίρεσαι;
Τον αγαπάω και τον χαίρομαι σαν εποχή, μέσα μου όμως θέλω καλοκαίρι.
Θέλω τα παράθυρα ορθάνοιχτα να μπαίνει ο ήλιος και να ζεσταίνει τις αισθήσεις μου, να γλυκαίνει τις σκέψεις μου.
Να ακούω το κελάηδισμα των πουλιών που θα συντροφεύουν τα όνειρά μου, βάζοντας εκείνα τις νότες και τη μελωδία.
Να μυρίζω τα λουλούδια και η μοσχοβολιά τους να σκορπίζει και την παραμικρή άσχημη ανάμνηση μου.
Να πλατσουρίζω τα πόδια μου στη καταγάλανη θάλασσα και να παίζω σα μικρό παιδί στα κύματα της, καταβρέχοντας τον καλό μου και ξεσηκώνοντας τον κόσμο από τα γέλια μας.
Να πηγαίνω βόλτες σε καλντερίμια αιγαιοπελαγίτικων νησιών και να κοροϊδεύω τους περαστικούς τουρίστες που προσπαθούν να φάνε το σουβλάκι με μαχαίρι και πιρούνι. 
Να χαζεύω χαμένη στην αγκαλιά του το ηλιοβασίλεμα κι εκείνος να με πειράζει και να περιμένει πότε θα πάμε για ποτά στο αγαπημένο μας μπαράκιΝα είμαι καλά
Να είμαι γεμάτη από λαχτάρα, από προσμονή, από έρωτα, από αγάπη…

8 thoughts on “Καλοκαίρι μέσα μου

  1. Πολύ όμορφο και γλυκό το κείμενό σου! Ένα μεγάλο «μπράβο» από μένα…
    …ακόμα κι αν το ξέρω πως το σημαντικό είναι αυτό που εμείς νιώθουμε μέσα μας, ανεξάρτητα από τα σχόλια, θετικά ή αρνητικά, του κάθε άγνωστου περαστικού…
    Καλό απόγευμα!

  2. Seagull σε ευχαριστώ και καλώς μας ήρθες.
    Καλό απόγευμα!

    Προτιμώ το Φθινόπωρο πάπιε μου σαν εποχή, αλλά για τα μέσα μας μιλούσα… εκεί θέλω πάντα καλό καιρό!!!

    Παπίτσα, στο εύχομαι 😉

Σχολιάστε

