Σταλαγματιές εξ ουρανού

touch.jpg

Κι ήρθαν οι στάλες για να ξεπλύνουν τα μέσα μας. Ξεπλένουν τα μέσα μας; Καθαρίζει η ψυχή μας; Ποτέ!
Όλα μένουν εκεί για να την σκοτεινιάζουν ή για να την φωτίζουν. Για να την φουρτουνιάζουν ή να την γαληνεύουν. Δεν εξαγνίζονται τα βιώματα, δεν ακυρώνονται οι πράξεις.
Κι ήρθε η βροχή για να μας θυμίσει ότι εκεί πάνω υπάρχουν άγγελοι που κλαίνε.
Λυπούνται για μας, ίσως και να θελαν να είναι κοντά μας για να χαίρονται μαζί μας.
Ίσως και να στέλνουν τις στάλες επίτηδες για να μας αγγίζουν με αυτό τον τρόπο.
Χάδι εξ ουρανού από τον άγγελό μας, σταλαγματιές αγάπης από εκείνους που έφυγαν…. Πόσο θα θελα αυτή μου τη χαρά να τη μοιράζομαι μαζί σου…

9 thoughts on “Σταλαγματιές εξ ουρανού

  1. Μια σταγόνα καρδιάς όπως ονομάζω το blog μου δεν θα μπορούσε να μη συγκινηθεί από μια τόσο όμορφη κατάθεση ψυχής.
    Σταγόνες, σταλαγματιές με στόχο να αγγίξουν την ψυχή…Κάθε ψυχή που χάθηκε, που χάσαμε αλλά υπάρχει μέσα μας.
    Καλό βράδυ.

  2. Ωκεανέ, αφιερωμένο σε εκείνους που θέλουμε δίπλα μας για να μοιραστούμε τη χαρά μας.
    Έρχομαι σε λίγο να δω την πρόσκληση 🙂

    Δηιανείρα μου με συγχωρείς

    Lifewhispers, στις σταλαγματιές…. μη μου το χαλάς 😉

  3. Ανατολή σε ευχαριστώ για το όμορφα λόγια σου.
    Καλή σου μέρα 🙂

    Βασίλη μου έχω πολλές από αυτά που λες, απλά μερικές φορές έχω και σταλιές από αναμνήσεις και επιθυμίες!
    Φιλιά στη μουρίτσα σου

    Καλημέρα πάπιε μας, με όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου να μας συνοδεύουν!

    Lockheart, εγώ πάλι πιστεύω ότι η ψυχή ποτέ δεν καθαρίζει ολοκληρωτικά, άλλωστε τα βιώματά μας την πλάθουν κάθε φορά.
    Καλημέρα

Σχολιάστε

