…Αν…

life_by_borissov.jpg

Ξέρεις, αν όλα πήγαιναν καλά, θα είχες έναν θείο.
Ένα κούκλο που θα σε λάτρευε, όσο λάτρευε κι εμένα και σίγουρα πολύ παραπάνω.
Θα ερχόταν και θα σου μιλούσε από τώρα, καθισμένος στο πάτωμα, θα μιλούσε στην κοιλιά μου και σίγουρα θα έπιανε κανονική κουβέντα μαζί σου. Όταν πλέον θα γεννιόσουν, θα είχε ξετρελαθεί.
Θα σε πήγαινε βόλτες, θα σε νανούριζε… θα του αλλάζαμε πάνες κανονικότατα μόλις εσύ θα του έσκαγες χαμογελάκι και θα τον κορόιδευα που έγινε ένας κλασικός χαζοθείος….. Αν….
Αν ζούσε λοιπόν ο θείος σου, θα γινόσασταν κολλητοί. Είτε είσαι κοριτσάκι είτε αγοράκι. Θα σε μυούσε σίγουρα στην ιδέα του Ολυμπιακού και μαζί με τον πατέρα σου θα σε έντυναν στα κόκκινα, θα σου στόλιζαν το δωμάτιο και γενικώς θα σου έκαναν τέτοια πλύση εγκεφάλου που δε θα μου φαινόταν περίεργο αν η πρώτη σου λέξη ήταν «Θρύλος».
Αν ζούσε, θα σε μάθαινε να μιλάς, όπως σε εμένα. Θα σε παρότρυνε να περπατήσεις… αν βγεις το ίδιο λιχούδικο με εμένα, μάλλον με κανένα παγωτό… για να βαδίσεις στα χνάρια της μαμάς.
Θα σου μάθαινε να ακούς μουσική. Από Παπακωνσταντίνου μέχρι σκυλάδικα, έτσι ώστε ν’ αποφασίσεις από μόνο σου τι σου αρέσει και τι μουσικά μονοπάτια θα ακολουθήσεις στη ζωή σου. Πάντως σίγουρα οι καλοκαιρινές συναυλίες θα ήταν στο πρόγραμμά σας.
Αν ζούσε θα σου μάθαινε να είσαι άνθρωπος της παρέας και του κεφιού. Να έχεις πολλές παρέες, να σέβεσαι τη φιλία και τους ανθρώπους, να μην κρατάς κακίες…
Αν ζούσε… αν…
Εύχομαι μόνο να καταφέρω να σε κάνω να τον αγαπήσεις, έστω και στο μισό απ’ όσο τον αγαπάω εγώ… αυτό σημαίνει ότι θα τον λατρέψεις, όπως του αξίζει άλλωστε…

5 thoughts on “…Αν…

  1. Μικρή μου αγελαδίτσα θα κάνεις αγελαδάκι??? Με το καλό!!! όσο για το θείο του είμαι 1000% σίγουρη πως θα τον αγαπάει όσο και συ!! Φιλιά πολλά πολλά πολλά!!

  2. Μαπίτσα μου, ναι θα κάνω ένα ζουζουνάκι (εύχομαι να πάνε όλα καλά και να βγει κι ας με ταλαιπωρεί), όσο για τα υπόλοιπα… το εύχομαι κι εγώ! 🙂

    Σ’ευχαριστώ δελφινάκι μας, να ΄σαι καλά 🙂

  3. Έχω σταματήσει να μετράω τους πόνους που μου εύχονται φεγγαρένια μου. Κάηκα αν έχω έναν από κάθε ευχή 😛
    Σε πειράζω!
    Σε ευχαριστώ πολύ…. για κάποιον λόγο δεν μπορώ να σου γράψω στη σελίδα σου.

Σχολιάστε

