Σ’ αγαπάω τραγουδιστά

Προσκλήθηκα από την Παπίτσα και την Άννα να πω σ’ αγαπώ τραγουδιστά.
Πώς μπορείς να περιοριστείς σε λίγα τραγούδια σε ένα τέτοιο θέμα; Ας πούμε εγώ θεωρώ ότι τα καταθλιπτικά τραγούδια εκφράζουν αυτό το Σ’ αγαπώ πολύ πιο εύστοχα από εκείνα που μιλάνε για αγάπες και ακρογιαλιές.
Δε θα παραθέσω κάποιο από αυτά όμως…


Όσοι με διαβάζετε έχετε καταλάβει το πάθος μου με τη μουσική.
Δε θα διαλέξω τραγούδι από γυναίκα και άντρα… ένα μόνο θα σας πω.
Το καλύτερό μου.
Αυτό που σε όποια ψυχολογική κατάσταση και να είμαι, στο άκουσμά του δεν υπάρχει περίπτωση να μη χαμογελάσω.
Εκείνο που δεν έχω αφιερώσει ποτέ και σε κανέναν, δε θέλω αναμνήσεις του παρελθόντος, θέλω να το απολαμβάνω και κάθε φορά να σκέφτομαι τα δικά μου…. όποια κι αν είναι αυτά…
 

3 thoughts on “Σ’ αγαπάω τραγουδιστά

  1. Υβόννη μου, κοιμάμαι και ξυπνάω με μουσική… αναπνέω με μουσική!

    Καλημέρα και καλό τριήμερα

    Πότε διαφώνησα μαζί σου Βασίλη για να διαφωνήσω τώρα;

Σχολιάστε

