Τα ναι, τα όχι, τα μην, τα πρέπει, τα θέλω…

_touch_ii__by_doodoox.jpg

Κρόσσια τα νεύρα της εγκυμονούσας τις τελευταίες ημέρες. Δεν  πρέπει να σκύβεις… κι αν δηλαδή είμαι μόνη μου και μου πέφτει κάτι τι να κάνω;Δεν πρέπει να νευριάζεις; Πώς γίνεται να μην νευριάζεις; Να μην κουράζεσαι. Και να κάνω σκλάβα τη μάνα μου ή να αφήσω το σπίτι μου να πιάσει κατσαρίδες;Πρέπει να κοιμάσαι αρκετές ώρες. Κι όταν ο μπόμπιρας μέσα μου θέλει να κάνει πάρτυ στις 4 το πρωί κι εγώ δεν μπορώ να κλείσω μάτι, τι να κάνω, να πάρω βάλιουμ;

Πρέπει να τρως κρέας και να πίνεις αρκετό νερό. Έλα μου που το κρέας δε θέλω να το βλέπω ούτε ζωγραφιστό εδώ και δύο μήνες και το νερό με αναγουλιάζει, όπως και όλα τα υπόλοιπα δηλαδή, από την ώρα που θα καταπιώ την πρώτη γουλιά.
Ναι, αλλά πρέπει!
Ναι, αλλά δεν μπορώ!!!

Αφού εγώ με τον τύπο που μεγαλώνει μέσα μου τα πάω μια χαρά, δεν τον ταλαιπωρώ (θέλω να πιστεύω), εκείνος με ταλαιπωρεί, αλλά δεν του κρατάω κακία, τι θέλετε όλοι εσείς και μπλέκετε στα οικογενειακά μου; Ε;!

22 thoughts on “Τα ναι, τα όχι, τα μην, τα πρέπει, τα θέλω…

  1. Χαιρετώ σταλαγματιά. Πρώτη φορά στα μέρη σου.. Πόσο μηνών είσαι; Να πω κουράγιο; Να πω καλή λευτεριά; Ή είναι νωρίς ακόμα;

    Τώρα για τα πρέπει, τι να σου πω.. Μη δίνεις σημασία; Αφού πρέπει! Χεχε.. Πλάκα κάνω. Εσύ ξέρεις καλύτερα απ’όλους τι πρέπει και τι μπορείς. Άκου όμως και τις φιλικές συμβουλές. Ειδικά από τους «δικούς» σου ανθρώπους..

    Τα φιλιά μου..

  2. xaxaaxxa!!

    ωραιο το σχολιο του Μανου … ψιτ κοπελια κερναω απο ολα , σιδηρο, φυλλικο οξυ , βιταμινες, αμε!!!!χαχαχαχα

    ελα μωρε ανησυχουν και τα λενε αυτα, αν εχεις αναγουλες τι να φας και τι να πιεις…!!!

    βρε παιδι μου βραδυ τα πιανει τρελα …και εμενα ετσι, μιλαμε για παρτυ οχι αστεια!!! 🙂

    φιλια!

  3. εφτασα στο βλογ σου μετα απο λινκ σε βλογ βλογγοφιλων.. και σε βρισκω σε μια ευχαριστη κατασταση 😆 που ειναι δυσκολη για ολες τις γυναικες ομως.. λιγη υπομονη.. δεν ξερω σε ποιο μηνα εισαι, αλλα η υπομονη ειναι ενα απο τα προσοντα που θα πρεπει να οπλιστεις.. ειμαι σιγουρη οτι η οικογενεια σου θα σε φροντιζει τελευταια και σενα και τον μπομπιρακο σου (για να ξερεις το φυλο του παιδιου, θα εισαι στη μεση της εγκυμοσυνης να υποθεσω;) τον τελευταιο καιρο ακουω πολλες γεννησεις και εγκυμοσυνες στο οικειο μου περιβαλλον, τοσο πολυ που χαιρομαι για τα νεα αυτα!!

  4. Ελα τωρα …μέσα στα νευρα πρέπει να είσαι; Ή στη μεγαλύτερη ευτυχία σου; Χαίρομαι να σε διαβάζω σε αυτη σου την εποχή. Με το καλό!

  5. Eιναι πραγματα που μπορεί να σε νευριάζουν μεν αλλα ειναι απαραίτητα για τον τυπο που εχεις μέσα σου δεν. Δεν αρκει να τα πηγαίνεις μόνο καλα μαζι του αλλα υπάρχουν λεπτομέριες που μπορεί να αποβούν μοιραίες είτε διατροφικά είτε σε τεχνικούς τομείς πχ κουραση , σκύψιμο κλπ…

    Εξοπλισου με υπομονη και κουράγιο και τιποτα αλλο στην τελική ειναι ευχαριστοι περιορισμοι):

    Καλη λευτερια με το καλο 🙂

  6. Χαίρομαι πολύ για σένα…αλήθεια εκτός από τα πρέπει ξέρεις ότι έχει ξεκινήσει ένα τεράστιο και σημαντικό κεφάλαιο στην ζωή σου.

    Να γελάς συνέχεια σταλαγματιά…έστω και αν πρέπει

  7. Μάνο θέμε θέμε, ο αιματοκρίτης έχει πάει στο 28 κι εγώ «ζαλίζομαι, γκρεμίζομαι, αλάνι μου λιμάνι μου» 😛

    Οι λέξεις «κουράγιο» και «υπομονή» έχουν γίνει ένα με το είναι μου θαλασσινή μου τον τελευταίο καιρό! Σ’ ευχαριστώ πολύ

    Ραδιοκέφαλη, καλώς μας ήρθες. Είμαι στην αρχή ακόμα κι αν είναι αλήθεια όσα μου λένε όλοι, μάλλον σε λίγο καιρό από τώρα θα ηρεμήσω και δε θα γκρινιάζω πια.
    Φιλιά κι από εμένα

    Αύρα, αν είναι να βρεθούμε κανένα βράδυ να κάνουμε παιδικό πάρτυ!!! εμείς 3:30 με 5:30 συνηθίζουμε να χορεύουμε! 🙂

    Leila καλώς μας ήρθες κι εσύ. Ο Μπομπιράκος μου είναι μικρούλης ακόμα, αλλά μας είπαν οτι κάτα πάσα πιθανότητα είναι αγοράκι. Έτσι όπως τα λες είναι, έχω ευτυχώς πολλούς ανθρώπους δίπλα μου και με βοηθάνε… απλά μου αρέσει να γκρινιάζω λίγο! 😛

  8. Καλώς σας βρήκα φεγγαροαγκαλιασμένη μου 🙂

    Ευχαριστώ Βασίλη, θα είστε εδώ μέσα στο καλοκαίρι να μου κάνετε παρέα; 😦

    Lockheart μήπως είσαι η μαμά μου ή ο γιατρός μου 😛
    Τρόμαξα για μια στιγμή 😛
    Σ’ ευχαριστώ πολύ 🙂

    Μαρία το ξέρω ή μάλλον το έχω καταλάβει… εντάξει δεν πειράζει, κάτι μου λέει ότι αξίζει τον κόπο!

    Island γελάω ακόμα κι όταν είμαι κομμάτια και δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου… κι όχι επειδή πρέπει 😉

  9. Καλημερα …
    ναι καλε ζω νομιζες τοσο ευκολα θα ησυχαζες απο μενα?? 😛
    Σε διαβαζω και δε σε χορταινω βλαμμενο μου!!!
    Κ που εισαι..λιγα με το μπομπιρα γιατι οταν ερθει με το καλο θα του πω ποσο γκρινιαρα και στριμενη εισαι χαχααχαχαχα

    Φιλακια καρδουλα μου ομορφη να προσεχεις..!!!

  10. Λαχανακι αμα κανει ετσι σαν τα μουτρα της το παιδι μαυρο φιδι που την εφαγε θα την γεμισω με αγελαδιτσες να μουγκριζουν!!!!

    χαχαχαχαχαχαα

    καλημερααααααααααααααααα!!!!

  11. Καλά μωρέ δε ντρέπεστε; Γελάτε με τον πόνο μου;
    Μαπίτσα αποκλείεται να βγει νευρόσπαστο… ξενύχτης ναι… αφού κάθε βράδυ έχει πρώτο τραπέζι πίστα και με ξαγρυπνάει!!! 😛

    Ζούφι, δεν παίζω. Εγώ δε σου έδωσα καμία να μουγκρίζει! 😛

  12. Δελφινάκι, τσίμπα ένα φιλάκι κι από μενα!!!

    Παπίτσα μου, ο γιατρός είπε στον καλό μου να κάνει υπομονή, γιατί κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης στη γυναίκα αναπτύσσονται 7 καινούργιες ορμόνες. Και τότε ο καλός μου ( ο εξυπνάκιας) του είπε ότι μέχρι τώρα έχει βρει δώδεκα!!! 🙂

  13. Γεια σου Σταλαγματιά μου!!!
    Περνούσα και παλιότερα αλλά για διάφορους λόγους χάθηκα και είπα να κάνω ένα ΝΤΟΥΥΥΥ 😛
    Πολύ χάρηκα που έμαθα για το ζουζουνάκι που περιμένεις!!! Να το προσέχεις πολύ. Όσο για τα «κάνε και μην κάνεις» κάνε αυτά που πιστεύεις εσύ (νορμάλ όμως όχι τρέλες :P) αλλά δείξε τους ότι τους υπακούς. Μόνο έτσι θα σ’ αφήσουν στην ησυχία σου!!!
    Χεχεχε
    Φιλάκια

Σχολιάστε

