Όρθια ξανά!

Υπήρχαν στιγμές που δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια της. Υπήρχαν κάποιες άλλες που ήθελε πολύ να κάνει κάτι, το ο,τιδήποτε, αλλά μόλις σηκωνόταν έπεφτε. Ήρθαν και κάποιες άλλες που κατάφερε να σηκωθεί και να καθήσει στην πολυθρόνα για να συνεχίσει το βιβλίο της καθιστή.

Γενικά πέρασε δύσκολες καταστάσεις, αλλά όποτε πήγαινε στο γιατρό της και έβλεπε το αγγελούδι της να μεγαλώνει μέσα της δεν την ένοιαζε τίποτα άλλο, παρά αυτό. Έσφιγγε στο χέρι της το χέρι του καλού της και με βουρκωμένα μάτια χαμογελούσε κάθε που το έβλεπε να κινείται μέσα της. Ηρεμούσε όταν ο γιατρός της έλεγε ότι εκείνο είναι πολύ καλά.

Και τώρα, ένα μήνα και κάτι αργότερα, επιτέλους κατάφερε να σηκώνεται, να περπατάει χωρίς να κινδυνεύει να πέσει, να μην πονάει άλλο και κάθε που ξαπλώνει το βράδυ να το νοιώθει να κουνιέται μέσα της!!!

 

Χρόνια πολλά σε όλους (και ευχαριστώ για τα e mail)

9 thoughts on “Όρθια ξανά!

  1. Καλημέρα.
    Πρώτη φορά στο blogg σου.
    Εαν κάποια στγμή βαρεθείς να ακούς τα ίδια και τα ίδια στα Fm κανε μια βόλτα και απο εμάς.
    Χρόνια πολλά

  2. Καλησπέρα και χρόνια πολλά αγαπητή.Το σημαντικό είναι να προσπαθείς να σηκώνεσαι.Κάτι το οποίο δεν το εγκαταλείπεις και το χαίρομαι.Σημασία έχει αυτό αλλά και το μικρό που μεγαλώνει.Καλή δύναμη και όλα καλά σου εύχομαι.

    Φιλί…

  3. Υβόννη κάτι μου λέει ότι πλέον ό,τι μου συμβαίνει αυτό θα λέω, ότι είναι η ωραιότερη αίσθηση. 🙂
    Μέχρι να νοιώσω μέσα μου κάτι πιο έντονο πάντως, ναι, είναι η ομορφότερη αίσθηση.
    Φιλιά

    Radiopoint να’ σαι καλά.

    Island, ευχαριστώ πολύ
    Χρόνια πολλά και σε σενα

  4. Άργησα αλλά κατάλαβα ποια είσαι Νεραϊδένια. Και τώρα που κατάλαβα θα αρχίσω την γκρίνια (σύμπτωμα της εγκυμοσύνης)… Γιατί χάθηκες; Πού είσαι;
    Χρόνια πολλά και σε σενα, με πολλά χαμόγελα! 🙂

  5. καταρχην, σιδερενια!κατα δευτερον, χρονια πολλα!χαιρομαι που ολα πανε καλα, δεν ηξερα οτι πονουσες και εξεπλαγην.
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ,ναι;;;
    Φιλι.

  6. Χριστος Ανεστη καρδουλα χρονια πολλα 🙂
    Λυπαμαι που εχω χαθει μα ξερεις πως παντα σε εχω στην σκεψη μου και ποιο πολυ στην ψυχουλα μου.
    Περαστικα τερατακι μου,αν και ειμαι σιγουρη πως εισαι δυνατο κοριτσακι και ολα πανε καλα.
    Τελος του μηνα θα σε δω πιστευω…;) Πω Πω προσπαθω να σε φανταστω πως θα εισαι…χεχεχεχχε ε ρε πειραγμα που θα φας…:P:P

    Φιλακια κουκλινι μου.

  7. Lifewhispers, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω (όχι το σιδερένια 😛 )
    Όλα καλά είναι πλέον ναι… κουνιέται και με τρελαίνει!!! 🙂

    Ζουυυυυφ, σε πληροφορώ ότι θα εκπλαγείς κοπελιά, έχω χάσει, δεν έχω πάρει κιλά… μόνο λίγο η κοιλίτσα μου φουσκώνει. Βλέπεις ο δικός μου ταλιμπάν δε με άφηνε ούτε νερό να πίνω.
    Φιλάκια πολλά και περιμένω τηλέφωνο μόλις είναι να έρθεις, ναι;

Σχολιάστε

