Μια χαζοχαρούμενη-soon to be-μάνα

 

Δε θα θελήσω να πλάσω τα όνειρά σου
παρά μόνο να σε οδηγήσω προς αυτά
που μόνος σου θα κάνεις…
κάποια φορά θα πέσεις
Μα εγώ θα είμαι εκεί για να σου δώσω το χέρι μου να σηκωθείς…
κι ένα χάδι… για να συνεχίσεις
Θα πληγωθείς και σίγουρα θα πληγώσεις
Θα κάνεις λάθη, ποιος δεν έκανε;
θα μάθεις από αυτά και θα γίνεσαι καλύτερος…
Θα κακιώσεις, αλλά εύχομαι να μην κρατήσεις ποτέ κακίες…
Εμένα μόνο άσε μου λίγο χώρο παραπίσω να σε βλέπω, να σε χαίρομαι
και να σε αγαπάω…

 

 

 

 

5 thoughts on “Μια χαζοχαρούμενη-soon to be-μάνα

  1. Πολύ γλυκό, πολύ σοφό, πολύ όμορφο!
    Καλή λευτεριά! (πόσο… «soon-to-be»?…)
    Καλή (ελεύθερη) ανατροφή!
    …και καλό απόγευμα!… 🙂

  2. Σταλαγματά, καλή σου μέρα!

    Δημιούργησα ένα blog, με την ονομασία «Κλέφτρα Κίσσα» (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο «εκθέτω» κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω «κλέψει».
    Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
    http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
    Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
    δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την «κλοπή» αυτή να με ενημερώσεις και να κατεβάσω τις σχετικές αναρτήσεις μου.

    Ευχαριστώ
    Seagull
    http://seagullstefanos.blogspot.com/

    Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους

Σχολιάστε

