Ο καλός μου-η καλή νοικοκυρά!

Πρέπει να σηκώσουμε τα χαλιά

Μ’ αρέσει που μιλάς στον πληθυντικό, αφού εγώ θα τα σηκώσω.

Ναι, το ξέρω καρδιά μου, αλλά εγώ θα σε παρακολουθώ και θα σου λέω και τι κάνεις λάθος.

Μια λοξή ματιά με κάρφωσε, αλλά ευτυχώς κρατήθηκε.

Πρέπει επίσης να κάνουμε και κανένα ξεσκόνισμα στα ψηλά που εγώ δε φτάνω, όπως και να ρίξουμε κανένα σφουγγάρισμα, γιατί σε λίγο βλέπω να υποδεχόμαστε καμία Τερέζα για παρέα.

Μάλιστα, κατάλαβα… Φαγητό θα κάνεις εσύ ή να παραγγείλουμε για να κάθεσαι να με επιβλέπεις συνέχεια;

Τώρα γίνεσαι υπερβολικός, εγώ θα σου βάλω και μουσικούλα και κάθε τόσο θα σου λέω ότι το παιδάκι μας κάνει τούμπες στην κοιλίτσα μου για να χαίρεσαι και να συνεχίζεις με χαμόγελο.

 

Αυτή τη φορά η ματιά ήταν πιο φαρμακερή… ένα πράγμα του στυλ: Θα βγει, δε θα βγει με το καλό ο γιος μου, θα σε κάνουμε υπηρέτρια, έτσι απλά για να μάθεις τώρα να το ευχαριστιέσαι.

 

 Α, ξέχασα να σου πω, πρέπει να ανεβάσουμε και τα χειμερινά και να κατεβάσουμε τα καλοκαιρινά

Εξακολουθείς να μιλάς στο πληθυντικό….

Καρδούλα μου, δεν είπαμε ότι τα μοιραζόμαστε όλα; Εσύ θα δουλεύεις κι εγώ θα κουράζομαι….

Μάλλον το είχα παρατραβήξει.

 

Περάσαμε ένα Σάββατο με γέλια. Ο καλός μου σαν καλή νοικοκυρά να κάνει ακόμα και αυτά που μπορούσα εγώ, αλλά να γκρινιάζει, έτσι απλά για να πει ότι τουλάχιστον αντιστέκεται.

Εγώ να προσπαθώ να βοηθήσω και κάθε τόσο να ξεφυσάω σαν τη μπρέσκα,αλλά θα ήμουν και γαϊδούρα να μη δείχνω ότι τουλάχιστον κάτι κάνω.

Παραγγείλαμε φαγητάκι απ’ έξω, πού να τον βάζω τώρα να μαγειρεύει με τόσες δουλειές που είχε ο καημένος …

Μέχρι που ήρθε το βράδυ και τον αποζημίωσα… γέμισα τη μπανιέρα νεράκι και αφρόλουτρο και αφού τον άφησα πέντε λεπτά να χαρεί τις μπουρμπουλήθρες, πήγα κι εγώ και χώθηκα…στριμώχνοντας  τον εννοείται… για να πλατσουρίσουμε παρέα….

Ε μην τα θέλει και όλα δικά του….

 

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα σε όλους μας!!!

 

3 thoughts on “Ο καλός μου-η καλή νοικοκυρά!

  1. Όλες ίδιες είστε τελικά 😛

    υγ. ξέρει μέχρι που έφτασε η χάρη του? 😀
    υγ1. μπρέσκα = Μάριο Μπρέσκα Σλοβάκος ποδοσφαιριστής
    μπράσκα = βάτραχος

    ααααχ τα ‘πα και ηρέμησα…

    δώσ’ του και ένα χάδι από μας!!!

  2. Όμορφες στιγμές να περνάτε πάντα οι 2 σας..
    και αργότερα οι 3 σας! Αφού τον αποζημίωσες έτσι, θα ξέχασε και την κούραση από τις δουλειές του σπιτιού! Ωραίες περιγραφές κάνεις! Γέλασα καθώς φανταζόμουν τη σκηνή! Περιμένουμε και άλλα τέτοια, αφού τα καλύτερα έρχονται για την οικογένειά σου!
    Να ξεκουράζεσαι και να σας προσέχεις!

  3. Εγώ το λέω Μπρέσκα παιχταρά μου, κι ας έρθει ο Μπρέσκας να μου ζητήσει τα ρέστα, οκ; 😛
    Δε φτάνει που χάθηκες τόσες μέρες, εμφανίζεσαι εδώ να μας την πεις κι όλας!!! Αααααακούς εκεί!

    Το χάδι σε ποιον να το δώσω; Στον σπόρο ή στον καλό μου; Δε διευκρινίζεις!
    Φιλάκια από εμένα στην κοιλίτσα της και στο μαγουλάκι του…. εσένα στην απ’εξω για να ξεφυσίσεις σαν τη μπρέσκα!

    Ηλιοστάλακτη σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κι ακόμα πιο πολύ για τις ευχές σου.
    Φιλάκια πολλά

Σχολιάστε

