Ε ρ ω τ α ς

 Αυτό τον καιρό είμαι στον κόσμο μου. Μάλλον βέβαια αυτό το έχετε καταλάβει, αλλά νομίζω ότι είμαι ολίγον τι δικαιολογημένη. Το μωράκι μεγαλώνει, εγώ έχω κάποια προβληματάκια υγείας, αλλά με σωστή αντιμετώπιση όλα θα πάνε καλά (ντόκτορ σπίκινγκ).

 Διαβάζω όμως, πολύ και ό,τι πέσει στα χέρια μου… και το παρακάτω θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας… μου άρεσε πολύ… ίσως γιατί το έχω νοιώσει και είναι κάτι που εύχομαι σε όλους να τους κάτσει.   

«A… ο έρωτας!» Έκανε γλυκά η Μάρθα. «Ο έρωτας είναι μυσταγωγία, καλή μου. Σου δίνει την Κόλαση, την ίδια στιγμή που εσύ παραδέχεσαι πως κάπως έτσι πρέπει να είναι ο Παράδεισος! Σε καίει ζωντανή, την ίδια στιγμή που εσύ καίγεσαι σε πυρωμένες λίμνες!»

απόσπασμα από το εκπληκτικό βιβλίο της Λένας Μαντά «Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι»

11 thoughts on “Ε ρ ω τ α ς

  1. Όχι απλά μου άρεσε, διάβασα ήδη και το Βαλς με δώσεκα θεούς και τώρα πήρα το τελευταίο της. Και ξέρεις ε; Εξαιτίας σου έχω κολλήσει 😛
    Φιλιά και καλημέρα

  2. Αννα, σου προτείνω και το καινούργιο της: «Η άλλη πλευρά του νομίσματος», εγώ το βρήκα καλύτερο.
    Φιλιά κι από εμένα 🙂

    Μικρό και τρελό θα συμφωνήσω μαζί σου.
    Καλώς μας ήρθες!

    Βασανισμένη μου μαπίτσα, σε καταλαβαίνω απόλυτα 😛

    Καλημέρα Lockheart και καλό μήνα. Καλά είμαι, πολύ κουρασμένη και εξαιρετικά ταλαιπωρημένη… γι αυτό και εντελώς χαμένη…. αλλά θα επανέλθω!
    Φιλιά 🙂

  3. Garbofanoula διάβασα μεσα στον Ιούνιο το σπίτι δίπλα στο ποτάμι, το βαλς, όπως επίσης και την άλλη πλευρά του νομίσματος. Μου έχει μείνει η Θεανώ… αξίζει;

  4. εννοείται ότι αξίζει… και σου μένει εκτός από τη θεανώ το : τη μέρα που σε γνώρισα. Είναι από τις εκδόσεις Λιβάνη και ειναι το πρώτο της βιβλίο. απλά ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΌ!!! παρτο και θα θαυμάσεις την μπόλικη δόση χιούμορ που διαθέτει η Λένα!!! 😉

  5. Τότε θα πεταχτώ από το γραφείο σήμερα και θα πάω να πάρω ένα από τα δύο… μάλλον το δεύτερο. Σου είπα η Θεανώ δε μου κάθεται πολύ καλά!
    Σε μια εβδομάδα το πολύ θα σου πω εντυπώσεις 🙂

Σχολιάστε

