Διακοπές;

Εν αναμονή Σαββατοκύριακου, τι Σαββατοκύριακου δηλαδή, άλλες χρονιές θα ήμουν εν αναμονή διακοπών. Θα έκανα λίστα στον υπολογιστή με το τι πρέπει να πάρω μαζί μου για εμένα και τον καλό μου, θα έψαχνα να βρω στο ίντερνετ μέρη και παραλίες που θα ήθελα να επισκεφτώ, θα πήγαινα να αγοράσω διάφορα μπλιμπλίκια, που θα μου ήταν κατά ένα μεγάλο ποσοστό άχρηστα, θα αγόραζα πέντε με έξι βιβλία κλπ κλπ.

Φέτος είμαι εν αναμονή της γέννας. Θα πάω να ψάξω πιτζάμες για να ετοιμάσω τη βαλίτσα του μαιευτηρίου, θα τσακωθώ άλλη μία φορά με μαμά και πεθερά γιατί δε θέλω να πάρω νυχτικά. ΔΕ ΘΕΛΩ ΛΕΜΕΕΕΕΕ!!!! Θα πρέπει να κατέβουμε στο Πασαλιμάνι να πάρουμε φορμάκια του Ολυμπιακού για τον μάγκα που θα έρθει, μακάρι να είμαι σε θέση να πάμε και για κανέναν καφεδάκο στο μικρολίμανο. Να ετοιμάσω όλα τα χαρτιά με τις εξετάσεις που πρέπει… κλπ κλπ.

Λέμε επιτέλους να ασχοληθούμε με το πώς θα διαμορφώσουμε το δωμάτιο του μικρού. Εγώ θέλω να το κάνουμε διαστημικό, ο άλλος (έτσι τον αποκαλώ όποτε διαφωνούμε) θέλει να το κάνει εντελώς θαλασσινό. Θα φωνάζει για τα πολλά βιβλία μου και το πότε θα αποφασίσω να τα βάλω σε κούτες… προβλέπεται διαφωνία… άρα νεύρα… άρα θα εκτονωθώ και πάλι… κρόσσια τα νεύρα της εγκυμονούσας!!!

Μια χρονιά χωρίς διακοπές σε κάποια παραλία.

Μια χρονιά με την πιο γλυκιά προσμονή του κόσμου.

Παραλία θα γίνει η αγκαλιά μου για να τον δεχτώ και να τον νανουρίσω.

Αστέρια η αγάπη μου… αμέτρητη και φωτεινή

Διασκέδαση τα γέλια του, που θα πλημμυρίζουν μελωδικά τα δωμάτια του σπιτιού μας

Κι Έρωτας όλες οι στιγμές που θα μοιραζόμαστε καθώς θα τον κοιτάμε να κοιμάται, να γελάει, να γκρινιάζει… ίσως και οι προσπάθειες να τον κρατήσουμε λίγο παραπάνω κοιμισμένο μπας και κάνουμε κι εμείς τίποτα…. ΚΡΟΣΣΙΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΣΑΣ!!!!

Ποιος τις χρειάζεται τις διακοπές φέτος;

 

6 thoughts on “Διακοπές;

  1. Αυτό το «Παραλία θα γίνει η αγκαλιά μου για να τον δεχτώ και να τον νανουρίσω» πολύ γλυκό και τρυφερό, με συγκίνησε!
    Να μην είχες κι εκείνα τα «φορμάκια του Ολυμπιακού» που λίγο μου χάλασαν το κέφι στην αρχή [τέτοια αγωγή θα δώσεις στο παιδί σου;!.. 😉 ]
    Καλημέρα!
    …και… καλές διακοπές, στην παραλία σου!…

  2. Εννοείται ότι τέτοιες αρχές θα δώσω στο παιδί μου Seagull και θα σου πρότεινα να κάνεις κι εσύ το ίδιο… για να βλέπετε και πότε πότε καμιά χαρά 😛

    Καλές διακοπές και σε εσένα… σε όποια παραλία, αρκεί να περνάς καλά! 🙂

    Garbofanoula… δεν περνάνε οι μέρες οι ρημάδες!!! 😛

  3. Έιιι ψίτ!!! Έχουν και οι «άλλοι» άποψη και μάλιστα τεκμηριωμένη ενίοτε! Άντε τώρα, που δεν σηκώνετε κουβέντα!!!

    υγ. ο σχολιασμός των κόκκινων λέξεων σου, θα σου φανεί φτωχός… (ξέρεις ότι ξέρω)
    υγ1. αυτό με το κόκκινο χρώμα και τον ολ*******, δεν θα σας βγει σε καλό
    υγ2. κάπου έπρεπε να ξεσπάσω και γω….

    Καλά να περνάς και με το καλό ο ερχομός του… (αν και θα σας κλέψουμε τη δόξα!!!!)

  4. Κατ’ αρχάς να δηλώσω ότι ο φούρνος της γειτονιάς (και όχι μόνο της δικής μου) γκρεμίστηκε. Παιχταρά, πώς κι απ’ τα μέρη μας; Βαρέθηκες το facebook κι είπες να κόψεις καμια βόλτα; 😛

    Το τελευταίο μόνο θα σχολιάσω… τέτοιες δόξες δεν κλέβονται… είναι μοναδικές για το κάθε ζευγάρι… παρ’ όλα αυτά, εμείς θα είμαστε πιο όμορφοι! 😛

    Φιλάκια πολλά πολλά 🙂

  5. Εγώ , χρειάζομαι διακοπές , που είμαι ήδη στην … εμμηνόπαυση ….
    Αλλά , μα την πίστη μου , θα χαλάλιζα όλες τις διακοπές του κόσμου , αν κάποιος από τους γιούς μου … «διαφωνούσε» με την καλή του , για τους ίδιους λόγους που διαφωνείς κι εσύ με τον … «αλλο» .
    Σου εύχομαι με το καλό … Να είναι όλα εύκολα .

Σχολιάστε

