Λίγο πριν τη μεγάλη έξοδο του μάγκα

Τρία συνεχόμενα βράδια με τρεις «βαρβάτες» κρίσεις υπογλυκαιμίας.

Έχω πλέον σταματήσει να φοβάμαι την ώρα της γέννας, η οποία πλησιάζει απειλητικά, λιγότερος από ένας μήνας έμεινε μιας και θα μου πάρουν τον μάγκα μου νωρίτερα λόγω του ζαχάρου, αλλά φοβάμαι μήπως με ξαναπιάσει τίποτα στον ύπνο μου και δεν προλάβουμε να καταλάβουμε ούτε εγώ ούτε ο καλός μου τι συμβαίνει.

Δεν παραπονιέμαι, απλά φοβάμαι. Φοβάμαι μήπως πάθω κάτι και δεν προλάβουμε να φτάσουμε στο νοσοκομείο να τον πάρουν εγκαίρως. Κάποτε έλεγαν ότι οι μάνες δε νοιάζονται για τον εαυτό τους κι έλεγα ότι είναι υπερβολή αυτό. Προχθές όμως, μεταξύ των παραμιλητών μου και πάνω στο σοκ της υπογλυκαιμίας έλεγα να με πάνε γρήγορα για να προλάβουμε το παιδί. Δεν ένιωθα τα πόδια μου, δεν είχα συναίσθηση του τι συμβαίνει γύρω μου κι όμως έλεγα ότι θέλω να είναι καλά ο μικρούλης μου.

Συνήλθα μετά από μισή ώρα περίπου. Πρόσωπα χλωμά με ένα ίχνος χαμόγελου με περίμεναν για να αφήσουν έναν αναστεναγμό ανακούφισης που ευτυχώς όλα πήγαν καλά.

Τριάντα μέρες υπομονής, αγωνίας και άγχους έμειναν και μετά θα ακούσω τον σαλιαμάγκουρά μου να κλαίει και τότε θα κλαίμε όλοι μαζί.

Σα δε ντρεπόμαστε λίγο…. Το μωρό θα κλαίει κι εμείς θα γελάμε ευτυχισμένοι!!!

Δεν ξέρω αν θα ξαναγράψω για λίγο καιρό, θα μπαίνω και θα χαζεύω τη γωνίτσα μου βέβαια, αλλά δεν ξέρω αν θα έχω χρόνο να κάνω κάτι παραπάνω.

Φιλάκια πολλά σε όλους… α και μην ξεχάσω να δώσω ευχές σε δύο φίλους που ξέρω ότι έρχονται πού και πού από εδώ.

Στον πρώτο να του ζήσει ο δεύτερος γιόκας του. Να του μάθει κι εκείνου να ακούει τον Σωκράτη και να χαζογελάει στο άκουσμα της φωνής του και να χαρίζει σε όλους άπειρα χαμόγελα ευτυχίας.

Στον δεύτερο, με το καλό το δεύτερο μωράκι σας… ό,τι κι αν είναι αυτό…. Να είναι γερό κι αυτό και η μανούλα του (υπομονή εσύ, ξέρεις πώς είναι τα έχεις ξαναπεράσει) και ραντεβού από Σεπτέμβρη.

Εύχομαι να περάσετε όλοι σας ένα όμορφο καλοκαίρι, με πολλά πλάτσα πλούτσα στις θάλασσες, άπειρα ποτά και ξεγνοιασιά.

Από εμένα και τον σπόρο μου…. That’ s all Folks

9 thoughts on “Λίγο πριν τη μεγάλη έξοδο του μάγκα

  1. Να δεις που όλα θα πάνε καλά και για τους δυο σας!
    Το μόνο που χρείαζεται είναι να πιστευεις ότι όλα θα πάνε καλά, και να δεις ότι θα πάνε. Να χαμογελάς και το χαμόγελο θα φέρει τύχη! Και όταν θα σε δει και θα τον δεις για πρώτη φορά θα είναι όλα τέλεια! Με έναν πόνο λένε! Εγώ λέω με κανέναν πόνο! Δεν το έχω ζήσει αλλά πρόσφατα γέννησε η αδελφή μου. Είναι πολύ όμορφη εμπειρία! Καλό καλοκαίρι και θα είναι.

  2. σταλαγματια μου με τρομαξες ! δεν σου εχουν χορηγησει ινσουλινη ? γιατι εχεις συνεχεια υπογλυκαιμια?

    ενημερωσε μας οταν μπορεσεις! κουραγιο θα πανε ολα καλα, φιλια στην κοιλιτσα!

  3. Άννα μου έχεις δίκιο, είναι πολύ όμορφη εμπειρία και στο λέω κι ας τραβάω όλα όσα τραβάω από τον πρώτο σχεδόν μήνα της εγκυμοσύνης μου.
    Να σου ζήσει το ανηψάκι και να ναι καλότυχο 🙂
    Καλό καλοκαίρι και σε εσένα.

    Αύρα μου, ναι μου έχουν χορηγήσει ινσουλίνη (4 φορές την ημέρα κάνω ένεση), το θέμα είναι όμως ότι η υπογλυκαιμία δε χρειάζεται ινσουλίνη, αλλά το αντίθετο, χρειάζεται ζάχαρη.
    Στις εγκύους δεν μπορεί να σταθεροποιηθεί το ζάχαρο. Εκεί που είναι πολύ ψηλά και αναγκαστικά κάνω πέμπτη ένεση, εκεί μετά από πέντε ώρες πέφτει πάρα πολύ. Είναι λίγο λούκι, αλλά τουλάχιστον κοντεύει στο τέλος του. Το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη θα μου το πάρει μου είπε ο γιατρός, γιατί φοβάται μήπως επηρεαστεί ο πλακούντας.
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα και να χαμογελάς… είμαι σίγουρη ότι σου πάει πολύ το χαμόγελο! 🙂
    Φιλάκια πολλά πολλά!

  4. Θυμάμαι όταν με γνώρισες ( 😛 ) , πάλι soon to be σε έλεγα… Θα γεμίσει η ψυχή σου τόσα συναισθήματα, διώξε το φόβο να κάνεις χώρο λοιπόν!!! Με τις καλύτερες ευχές μου, τα λέμε στους παιδότοπους 😀

    υγ. Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! 🙂

  5. και να δεις που μολις φτασει ο μικρουλης σας, ολα θα σου φαινονται χρωματιστα, οπως τη φωτο που εβαλες!
    με το καλο λοιπον!
    φιλιααα

  6. Επειδή τα έχω πολύ πρόσφατα ο δικός μου είναι τώρα τριών μηνών παρά κάτι, σου λέω ότι παρά τις δυσκολίες όλα είναι ανεπανάληπτά σε αυτή την εμπειρία ζωής.
    Όλα θα πάνε καλά . Με το καλό ο μικρός θα σας γεμίσει τη ζωή ευτυχία!
    φιλιά πολλά

Σχολιάστε

