Το χρονικό μιας γέννας

Σάββατο 16 Αυγούστου
Ένα γερό αριστερό σουτ του μάγκα με σήκωσε από το κρεβάτι. Αν ήταν πραγματικό σουτ θα σκόραρε στο Γ του τέρματος και θα γινόταν πρωτοσέλιδο σε όλες τις αθλητικές εφημερίδες. Όλη την ημέρα συνέχισε με τον ίδιο τρόπο, με δυνατές κλωτσιές και γενικά μία έντονη κινητικότητα. Η χαζομάνα γέλαγα και του έλεγα να μη βιάζεται να δει τη μούρη μου κι εγώ τη δική του, να περιμένει λίγο ακόμα.

Κυριακή 17 Αυγούστου
«Ο τοσοδούλης μου αποφάσισε να κοιμηθεί», έτσι εξήγησα την ηρεμία στα εσωτερικά μου εκείνη την ημέρα. Όσο όμως πέρναγαν οι ώρες και δεν ένιωθα κίνηση άρχισα να φοβάμαι. Τον πείραζα, αλλά εκείνος τίποτα. Το απογευματάκι πήρα τηλέφωνο τη μαία μου, η οποία μου είπε να πάω αμέσως στο Μητέρα και να ζητήσω να ακούσουμε την καρδιά του. Ευτυχώς η κίνηση ήταν ελάχιστη, λόγω των ημερών κι έτσι σε 5 λεπτά και με την ταχύτητα του Σούμι, ο καλός μου με πήγε στο μαιευτήριο.

Οι διαδικασίες ήταν αστραπιαίες και ευτυχώς το μωράκι μου ακούστηκε αμέσως. Μου έκαναν διάφορες εξετάσεις και μετά από πάρα πολλές ώρες με άφησαν να φύγω, αφού έτσι κι αλλιώς την επομένη το πρωί είχα προγραμματισμένο ραντεβού για υπέρηχο.

Δευτέρα 18 Αυγούστου
Στις 7:30 το πρωί και χωρίς να έχω κοιμηθεί καθόλου ξαναπέρασα την πόρτα του Μητέρα. Η βαλίτσα με τα ρούχα που έπρεπε να πάρω μαζί μου ήταν παρατημένη στο σπίτι. Αρνιόμουν να δεχτώ ότι το πριγκηπάκι μου θα έρθει τόσο νωρίς να με συναντήσει και ομολογώ ότι φοβόμουν και λιγάκι. Στις 10:30 μου είχε ανακοινωθεί η ετοιμηγορία. Σήμερα γεννάς!!!

Μέχρι τις 17:00 με είχαν ταράξει στα φάρμακα και τις αντιβιώσεις για να ρυθμιστέι το ζάχαρο μου και να μην έχουμε επιπλοκές και στις 17:15 αφού πέρασα ένα μέγαλο σοκ, γιατί ξαφνικά σταμάτησε να ακούγεται στον παλμογράφο η καρδιά του και έπεσαν 8 άτομα επάνω μου, ακούστηκε το κλάμα του….

Η περιπέτεια συνεχίζεται σε άλλο ποστ… τώρα πρέπει να πάω να τον ταϊσω! 🙂

11 thoughts on “Το χρονικό μιας γέννας

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!!!
    ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!
    ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΑΥΤΟ!!!
    ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΛΛΑ,ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΡΟΥΦΑΣ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΣΤΙΓΜΩΝ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!

    το συννεφακι ειμαι,ελπιζω να με θυμασαι

  2. Να σας ζήσει κουκλίτσα μου!
    Υγεία σε εσάς και στον πρίγκηπά σας.

    Σου στέλνω τα φιλιά μου γλυκιά μανουλίτσα![img]http://bestsmileys.com/kissing1/25.gif[/img]

  3. Μεγάλος «μάγκας» και τσαχπίνης , ο πιτσιρικάς …
    σας κοψοχόλιασε , για να κάνει πιο επεισοδιακή και ενδιαφέουσα την … είσοδό του στην σκηνή .
    Να σου ζήσει . Να τον καμαρώσεις και … γαμπρό . (εμένα αυτή η ευχή μου αρέσει να μου δίνουν για τους γιούς μου) .

  4. Σας ευχαριστώ πολύ όλους, έχει και συνέχεια το ιστορικό της γέννας του, αλλά δεν έχω και τον άπλετο χρόνο για να σας το περιγράψω ακόμα.
    Προς το παρόν τρέχω με τα ζυβιά σε άμεση τοποθέτηση στο στόμα του πρίγκηπά μου, γιατί αλλιάς μας ακούει όλη η γειτονιά!!!

    Φιλιά σε όλους… κι όσοι δεν το έχετε ζήσει το συναίσθημα… με το καλό! 🙂

  5. Αχ καλε!!! Δεν το πιστεύω!!! Εγω μπήκα να δω πότε γεννάς κ εσύ έχεις ήδη γεννήσει!!!!!!!
    ΝΑ ΖΟΥ ΖΗΣΕΙ ΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    να τον χαίρεσαι, σαν τα ψηλά βουνά!!!
    Να τον απολαύσεις!!! και να του φιλήσεις τα πατουσάκια απο μένα
    φιλάκια πολλά

  6. Να σας ζήσει το μωρολουνίνι! Οι όποιες δυσκολίες μέχρι τη γέννησή του φυσικά ξεχάστηκαν μονομιάς με την εμφάνιση της μικρής του φατσούλας στη ζωή σας.Ετοιμαστείτε για νέες περιπέτειες…!

Σχολιάστε

