Γράμμα στον άγιο Βασίλη

172441a940df7570e2849c59b2a86f4e

Αγαπημένε μου άγιε Βασίλη, είμαι το Νικάκι. Φέτος ήμουν πολύ καλό παιδί. Φρόντιζα το σπίτι μου και προσπαθούσα να γίνω καλή μαγείρισσα (τα ψιλοκατάφερα δεν μπορώ να πω), Έκανα με την ψυχή μου ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να είναι καλά οι άνθρωποι που αγαπάω και να μην έχουν κανένα παράπονο από εμένα. Ταλαιπωρήθηκα πολύ, αλλά στο τέλος έφερα τον γιο μου στη ζωή και πλέω σε πελάγη ευτυχίας.

Γι αυτό το λόγο δε θα σου ζητήσω υλικά αγαθά. Τώρα αν εσένα σου περισσεύει καμία μεζονέτα προς παραλία μεριά κι ένα Αudi Α4 που θέλει ο καλός μου, καλοδεχούμενα είναι, αλλά άλλα είναι εκείνα που θέλω.

Θέλω να ρίξεις με τη χούφτα σου μια δόση υγείας μέσα στο σπιτικό μου και να έχεις γερό το μωράκι μου, πρωτ’ απ’ όλα. Επίσης μία μεζούρα χαράς και γέλιων και ευτυχίας δε θα ήταν άσχημη, καθώς και μία πρέζα ύπνου πάνω στο μπεμπάκι μας, μπας και κοιμηθούμε καθόλου. Όλα αυτά θα ήθελα σε παρακαλώ να τα πασπαλίσεις με άπειρη αγάπη και χρυσόσκονη (ρίξε και κανένα σκόρδο για να σκάνε οι οχτροί). 

Αυτά θα ήθελα άγιε Βασίλη μου

Σ’ αγαπώ πολύ άγιε Βασίλη μου, σ’ αγαπώ μέχρι τον ουρανό!

* Τα μελαμακάρονα και οι κουραμπιέδες που θα βρεις πάνω στο τραπέζι είναι από τα χεράκια μου, μην τα φας…  για καλό και για κακό!!! 😛

Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους σας 🙂

5 thoughts on “Γράμμα στον άγιο Βασίλη

  1. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα για εσένα και την οικογένειά σου αγαπητή Σταλαγματιά!
    Υγεία και χαρά για κάθε μέρα του Νέου Χρόνου!
    Χρόνια Πολλά! 🙂

  2. Aχ καλή μου Σταλαγματιά ακόμα και αν δεν είσαι καλή μαγειρίσσα μην ανησυχείς …θα σε επισκεπτεί ο Άγιος Βασίλης και είμαι σύγουρη, πως θα σου φέρει, ότι πραγματικά ποθείς!
    Χρόνια πολλά καλή μου και καλή Χρονιά σου εύχομαι στην οικογένειά σου!
    Πολλά φιλάκια!!! 🙂

  3. Καλή, ευτυχισμένη, όμορφη, χαρούμενη χρονιά κοπελιά!!! Υγεία στην οικογένεια σου!!!

    υ.γ. δεν ξέρω τι σου φερε ο Αγιος Βασίλης, πάντως εγώ σου φέρνω νέα από τον αποτυχημένο, μέθυσο, «χαμένο» Τζακ… ναι ναι εκείνο τον κακάσχημο «χασάπη» που το παίζει χειρουργός :p . νέο 2ωρο επεισόδιο στις 22/1

  4. Αντώνη μου Χρόνια πολλά και καλά και σε σενα. Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου ανθρώπους και να χαμογελάς όοοοολο το 2009! 🙂

    Μοναχικό Αστέρι, ποιος ειπε οτι δεν είμαι καλή μαγείρισσα; Αφού τα θύματά μου έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχουν για να το ομολογήσουν 😛
    Χρόνια πολλά και καλά! 🙂

    Αεράκι μου, ανταποδίδω τις ευχές και τρέχω για τα φιλάκια! 🙂

    Γκρινιάρηηηηηηη(Παιχταρά ήθελα να πω), τα γνωρίζω τα νέα και περιμένω πώς και πώς… χικ!!!
    Να μου φιλήσεις τις υπέροχες φατσούλες τους (και των τριών ε;) … άντε κι ένα γλυκό φιλάκι και σε σενα. Μου έλειψε η γκρίνια σου, αλλά ξέρω τι με περιμένει μόλις επανέλθω κι έτσι απολαμβάνω ακόμα την ηρεμία μου! 😛 🙂

Σχολιάστε

