Κάνει Ν Υ Σ Τ Α

Μια βόλτα σε μια παραλία, μια έξοδο για να δεις μια ταινία στο σινεμά, ένα μεσημέρι κυριακής σε μια καφετέρια της Καστέλας, μια βραδιά στο Σταυρό του Νότου… απλά και μικρά πράγματα κι όμως μου έχουν λείψει.

Ο μπαγάσας με έχει εξαντλήσει. Φταίω κι εγώ, αλλά δεν μπορώ να κάνω ό,τι μου λένε. Άστον στην κούνια να κλάψει λένε και σε δυο τρία βράδια θα στρώσει. Πώς είναι δυνατόν να τον αφήσω να κλαίει κι εγώ να κάθομαι απλά και να τον ακούω;

Τι λέτε ρε; Ας μου βγάλει την πίστη. Γιατί τον έφερα δηλαδή στον κόσμο; Για να τον ταλαιπωρώ; Για να τον έχω αγκαλίτσες και φιλάκια όταν γελάει και μετά στα δύσκολα να τον αφήνω να σπαρταράει στην κούνια;

Κάποια στιγμή θα στρώσει. Τα πρώτα εκατό χρόνια είναι δύσκολα δε λένε; 🙂

Φιλάκια στις μουρίτσες σας, καλό μας μήνα… πάω για ύπνο πριν ξυπνήσει το θηρίο!!! sleep_iii_by_northengirl

6 thoughts on “Κάνει Ν Υ Σ Τ Α

  1. Καλημεραααααααααααααααααααα (σε ξυπνησα..;;;)

    Μην με βρισεις το ξερω χαθηκα….ειναι πολλα…τα γνωστα…

    Τι κανεις ζουζουνοφιλεναδιτσα μου;;

    Το αστερακι σου σε βασανιζει ;; (μμμμμμμμμμ………)

    Μου λειψες βρε φιλεναδακι ειλικρινα…
    Φιλια στο αστερακι σου σε σενα και κουραγιο ψυχη μου οπως ειπες τα πρωτα 100 χρονια ειναι τα δυσκολα…..

    σμουατςςςςςςςςς

  2. Μήπως ν’ αρχίσεις να σκέφτεσαι το ενδεχόμενο ότι αυτός που χρειάζεται στρώσιμο δεν είναι ο μικρός ήρωας? εεε μήπως??? 😀

    υ.γ. και οι μπαμπάδες monaxikoasteri, και οι μπαμπάδες

  3. Βασίλη μου όχι (ακόμα τουλάχιστον( στο κρεβάτι του κοιμάται… ευτυχώς!!!

    Μαρία με τα ροζ, είναι θεριό ανήμερο, δεν είναι απλά τα πράγματα 🙂

    Ζουφ…να βρίσω τώρα ή μετά;
    Αν δεν ακούσω τη φωνή σου στο τηλέφωνο δεν πρόκειται να πιστέψω ότι ζεις 😛

    Αστεράκι φωτεινό… έτσι όπως μου τα λες καταλαβαίνω ότι κρύβεται κι ένα: «και πού είσαι ακόμα» από πίσω ε; 🙂

    Παιχταράααααα μου έχεις λείψει πολύ πολύ, το ξέρεις; Και είμαι σίγουρη πως μόλις κλείσουμε ένα λεπτό συνομιλίας θα με εκνευρίσεις αμέσως πάλι 😛
    Όσο για το στρώσιμο τι να σχολιάσω, δεν περίμενα καλή κουβέντα από σένα! Μάκια πολλά πολλά σε όλους σας!!!

Σχολιάστε

