Μπακ του δι όφις


Με περίεργα συναισθήματα
Με ένα άγχος, γιατί κι εδώ η κρίση έχει χτυπήσει απειλητικά την πόρτα
Με τη λαχτάρα να γυρίσω γρήγορα στο θηριάκι μου για να το πάρω αγκαλίτσα
Με τον ίδιο αχνιστό καφέ στο φλιτζάνι, σε μια παλιά κούπα-δώρο, που νόμιζα ότι την είχα πετάξει, αλλά τελικά εμφανίστηκε από το πουθενά για να μου φέρει γλυκόπικρες θύμησες
Με τον Iggy Pop να τραγουδάει στον Δίεση το The Passenger κι εμένα να σας τραγουδάω ρυθμικά λα λα λα λα λα λα λα λα να σας στέλνω ένα πλατύ χαμόγελο και μια γλυκιά καλημέρα σε όλους!

3 thoughts on “Μπακ του δι όφις

  1. επεστρεψες ?

    αντε με το καλο! αναμικτα συναισθηματα σιγουρα αλλα αν δεν αργεις πολυ να σχολασεις νομιζω οτι θα ειναι καλυτερα να εισαι και εκτος σπιτιου.

    σε φιλω!

  2. Επέστρεψα Αύρα μου και δεν ντρέπομαι να σου πω ότι μου αρέσει…. αν και μου λείπει το ζουζουνάκι μου αφάνταστα.
    Φιλάκια κι από εμένα

    Αστροφεγγιά τυχαίο ήταν το γεγονός ότι ο Δίεση έπαιζε αυτό το τραγούδι, αλλά αυτές οι συμπτώσεις είναι που σε κάνουν να χαμογελάς καμιά φορά
    Καλημέρα

Σχολιάστε

