Βγήκε λέει το ΠΑΣΟΚ;

022275f72a8ef9ae3a96cb2d257d4a86

Τι λες καλε;
Δηλαδή εγώ από αύριο θα πάρω αύξηση στη δουλειά;
Δηλαδή θα μπορώ να αφήνω το παιδί μου σε έναν παιδικό σταθμό που τηρεί όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την υγιεινή και ασφάλειά του; Δηλαδή θα μπορούμε πλέον να κυκλοφορούμε στο δρόμο και θα ξέρουμε ότι υπάρχει επαρκής αστυνόμευση;
Δηλαδή οι πολιτικοί από εδώ και πέρα θα φροντίζουν για το καλό του συνόλου κι όχι της τσέπης τους ή μάλλον για το σύνολο της τσέπης τους;
Δηλαδή δε θα υπάρχουν πλέον σκάνδαλα ή απλά θα αλλάξουν χρώμα τα σκάνδαλα;
Δηλαδή θα πάρει πρωτάθλημα ο ΠΑΟ; (Όχι βέβαιααααααα, μια λαλακία είπαμε).

Στην πράξη, μπορεί κάποιος να μου πει τι θα αλλάξει σε αυτόν τον τόπο, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για να καταλάβω κι εγώ πώς είναι δυνατόν νέοι άνθρωποι να φανατίζονται τόσο πολύ με τα πολιτικά δρώμενα της χώρας και να βγαίνουν με σημαίες να πανηγυρίσουν. Να πανηγυρίσουν τι; Τι θα αλλάξει; Τι περιμένουν ότι θα αλλάξει; Κι εγώ, δε λέω, χαίρομαι που έπεσε η δεξιά για πολλούς και διάφορους λόγους, αλλά δε φανατίζομαι γιατί ξέρω πολύ καλά ότι εγώ δε θα νοιώσω διαφορα. Η μόνη διαφορά ίσως είναι ότι πλέον δε θα με πηδάει ένα μπλε π@π@ρι αλλά ένα πράσινο… και;;;;;;

Και εν κατακλείδι, οκ να βγείτε να πανηγυρίσετε. Τις κόρνες σας μπορείτε να μην τις πατάτε παρά μόνο όταν φτάσετε στον τελικό σας προορισμό. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ!!!!

Σχολιάστε

