Το αρρωστάκι μου…

«Έχω το μωρό μου με πυρετό…»
«Α καλή αρχή…»
Κοινή απάντηση των απανταχού γονέων.
Τι εννοείτε καλή αρχή και πώς είστε τόσο ψύχραιμοι; Κι αν ανεβάσει απότομα πυρετό την ώρα που κοιμάται;
Κι αν προκύψει κάτι άλλο;
Έχω διαβάσει ό,τι βιβλίο σχεδόν υπάρχει, έχω κάνει μια λίστα από ερωτήσεις στην παιδίατρο, έχω μιλήσει με γνωστούς και φίλους κι απ’ όλους δέχομαι την ίδια αντιμετώπιση: Πρέπει να το συνηθίσεις, τα έχουν αυτά τα μωρά.

Φοβάμαι λέμε… ό,τι ακούω για μωρά φοβάμαι ότι θα το πάθει το δικό μου. Εν το μεταξύ επειδή δε θέλω να καταντήσω υστερική, δεν εκδηλώνομαι γενικότερα. Το παίζω ψύχραιμη… άσχετο αν όλοι με καταλαβαίνουν και κρυφογελάνε με την κατάστασή μου.

One thought on “Το αρρωστάκι μου…

  1. περαστικα!

    καταλαβαινω την ανησυχια σου αλλα πραγματικα ειναι πραγματα συνηθισμενα (μιλαει η εμπειρια…;-P )

    αν ανεβασουν πυρετο στον υπνο τους συνηθως κλαινε (αλλα για καλο και κακο βαλε ξυπνητηρι στο ενδιαμεσο..(πχ στις 03.00)

    οσο αφορα στη λιστα ειναι πολυ καλη ιδεα, το κανω και εγω για να μην ξεχναω τι θελω να ρωτησω τον παιδιατρο.

    φιλια!

Σχολιάστε

